• Anonym (Äckligt)

Trosor luktar kattpink

Jag har under en tid nu haft ett stort problem! Mina trosor luktar efter en stunds användning kattpink! Jag svettas ju såklart lite där nere, speciellt när jag jobbar... Har tvättat trosorna i 90 grader, testat köra dom med ättika i tvättmaskinen, testat köpa nya.. Alla börjar lukta samma. Det luktar mest fram vid ljumskarna. Inga flytningar som luktar... Vad fan är det för fel på mig?

• Svar på tråden Trosor luktar kattpink
  • Anonym (Mk)
    Anonym (Kombo) skrev 2017-02-28 15:01:45 följande:

Från läkare. Men visst, de vet ju inte vad de pratar om är likadant med män. Även om de skakar av den eller torkar så kommer det ut lite urin från urinröret. Men är nog felinformerad där med.

Det är sant . ser det varje dag
  • Anonym (Mk)

Sen finns det intimdeo-sprey att köpa på apoteket.

• Anonym (&)
    Glinda från Oz skrev 2017-02-28 16:04:49 följande:
    Med trosskydd ökar risken för svamp och underlivet kommer lättare i obalans.
    Inte om man byter ofta
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 14:41:16 följande:
    Va? Nej, alla läcker inte några droppar. Var har du fått det ifrån?
    Jo så är det faktiskt
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 16:19:35 följande:
    Det är ju väldigt märkligt detta. Jag har nämligen EXTREMT sällan "några droppar" kiss i trosorna efter toabesök. Är helt övertygad om att många har det så, dvs säger inte att det INTE förekommer. Men ändå himla märkligt att läkare tydligen påstår att det är så för alla. Bevisligen stämmer det ju inte.
    Alla märker det inte o det luktar inte hos alla
  • Anonym (LOL)
    Anonym (&) skrev 2017-02-28 19:39:57 följande:
    Alla märker det inte o det luktar inte hos alla
    Men om det landar några droppar i trosorna borde det rimligtvis bli en liten, liten blöt fläck i dem. Och det får inte jag. Eller om jag tex kissar och sen står naken och borstar tänderna innan duschen så borde ju en eller två droppar - om de nu finns - faktiskt leta sig nedför benet till slut. Och det gör de inte.
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 20:22:59 följande:
    Men om det landar några droppar i trosorna borde det rimligtvis bli en liten, liten blöt fläck i dem. Och det får inte jag. Eller om jag tex kissar och sen står naken och borstar tänderna innan duschen så borde ju en eller två droppar - om de nu finns - faktiskt leta sig nedför benet till slut. Och det gör de inte.
    Det är ofta väldigt små droppar dom märker man inte
  • Anonym (LOL)
    Anonym (&) skrev 2017-02-28 20:31:35 följande:
    Det är ofta väldigt små droppar dom märker man inte
    Ok. Om de är så små att de inte märks och inte avger någon lukt är ju frågan om de ens finns, men men.
  • Anonym (&)
    Anonym (LOL) skrev 2017-02-28 20:55:25 följande:
    Ok. Om de är så små att de inte märks och inte avger någon lukt är ju frågan om de ens finns, men men.
    Blir det tillräckligt många så känns o syns dom , blandat med andra vätskor från underlivet som alla har
  • Aikido
    MajaVira skrev 2017-02-28 18:15:21 följande:
    Felskrivning? Duschar en gång om året?
    Hm ja det kanske var en lätt överdrift. Men det brukar bli ett dopp i gölen när isen släppt.
Svar på tråden Trosor luktar kattpink