• marina81

Är du medial? TEST

http://www.spiritual.se/ramsida.htm

Gör Anders Åkessons test och se om du är medial! Jag svarade ja på 14 av 14 frågor - min mediala förmåga är alltså nästintill obegränsad!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-17 21:52:16:
    Ta testet för vad det är, en rolig grej!
  • Svar på tråden Är du medial? TEST
  • piixelslyna

Svarade JA på 12 frågor. Så ja, förmågan kanske finns där..

• Wisterialane

Jag hade 13-14 och håller på att utvecklas mera

• nelle87

puh..var inte mkt som stämde in på mej, bara några st..känns skönt tycker jag, är livrädd för att se/höra/känns konstiga saker..sånt överlåter jag gärna till andra men är iallafall väldigt intresserad av sånt här!

• Annican001

14 här med, men vi har ju t.ex. nummerpress på telefonen och sådär, men om man bortser från det så...
    Har också stängt in mig sedan jag blev gravid med min dotter, men börjar nästan sakna det där. Vill så gärna gå en kurs så jag lär mig hur jag ska kunna öppna upp och stänga själv. Förr var jag som en svängdörr.

• Griiisen

Tyckte jag hade många "ja" - 11 st - men tydligen är ni många med 14! Wow!
    Har i och för sig 2 st som jag är lite osäker på och 1 klart "nej".

• Minelli

Oh, 14 här med

Fast jag tycker mest de e jobbigt att kunna känna såna saker..

• annca

2 ja bara. Jag är nog för spännd och skeptisk till det mesta för att ha någon större förmåga... Hade nog velat vara lite känsligare... Skulle i vissa fall ha nytta av det.

• Tummy

12 poäng. Jag har spått människor i kort och haft rätt väldigt många gånger. Och jag känner på mig saker. Men ändå har jag svårt att känna och förstå saker för min egen del. Att känna in andra är mycket lättare.

• Blåkråka

Hade alla men ändå hittar jag inte ett skit!

Svar på tråden Är du medial? TEST