Oj vart ska jag börja... När jag var ca 26år är 28 nu, så träffade jag en ande som jag nog skulle kalla ond då. Jag hade gått och lagt mig och kände att jag Älskade hela världen. När jag plötligt kände tunga andetag vid mitt öra. Luften blev tung, nästan fuktig och jag kände att jag blev lite skrämd. När jag började kolla i luften (typ spänner ögonen i luften och försöker se igenom den) så ser jag (i mitt inre mer än fysiskt) en ande som var jätte ful... Man kan säga att den försökte visa mig det hemskaste man kan tänka sig att en ande kan se ut... Sen hör jag den säga... Du som säger att du Älskar allt och alla... Älskar du mig oxå. Jag bet ihop sen tittade jag på den och sa JA. Du har kommit av en anlednign. Först blev jag rädd för dig men sen insåg jag att du säkert kan lära mig en hel del om mig själv. Du kan säkert skrämma skiten ur mig, men när det är klart så har jag lärt mig ännu en nivå av rädsla och snart är jag inte rädd längre. Så ja! Jag älskar nog dig oxå du fullföljer bara din uppgift när du visar dig för mig... Plötsligt så blev luften mycket lättare och jag kände mig mycket lugnare. Framför mig ser jag en vacker ängel... Då insåg jag att det inte fanns gott och ont. Utan bara olika nivåer av rädslor. Detta var en ganska extrem händelse och jag har aldrig träffat på något som ser ut som en demon snarare, sen den gången.
Ville berätta den just för att den var så extrem...
Bästa sättet (har jag upptäckt) att öppna sig själv, är att lära känna sig själv i alla lägen... Då vet man när man hör/ser något som man inte kan förklara... När man inte känner sig själv är det svårt att avgöra vad som är fantasi eller verkligeht (kanske snarare overklighet.) Synen började inombords i början. Man såg bilder, kände känslor och lukter. Nu är det en kombination av inre känslor, syner med fysiska syner om du förstår vad jag menar... Det gäller bara att lita på sig själv och inte tvivla... Låta intutionen jobba och bara slappna av... Ett bra sätt är att anvädna pekare (typ slagruta). Det gjorde jag oxå... Så fort jag kände att någon stog någonstans så gick jag dit med pekaren. När den gav utslag så visste jag att jag kände rätt och jag började mer och mer lita på mina känslor. Självtillit och självkönnedom är A & O. Svårt att förklara, det är så olika för alla...
/Zucca