• marina81

Är du medial? TEST

http://www.spiritual.se/ramsida.htm

Gör Anders Åkessons test och se om du är medial! Jag svarade ja på 14 av 14 frågor - min mediala förmåga är alltså nästintill obegränsad!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-17 21:52:16:
    Ta testet för vad det är, en rolig grej!
  • Svar på tråden Är du medial? TEST
  • wamma

KURSTIPPS för nybörjare!

Inga kurser slår ditt eget medvetande på det..

Att uppmärksamma och bekräfta är det man har uppmärksammat är viktigaste uppövandet.

• miss kitty

meditationsövningar tror jag kan vara bra så att man kommer i kontakt med sitt inre.

Sen har jag skaffat mig en tarotkortlek som jag övar mig med.

• Janlin

Jag hade inte många ja-svar tyvärr....

• Den mysiga

Hm att man blir rädd för det som man sk hör eller skymtar i ögonvrån så det kan vara att man helt enkelt känner av andens väsen.. Varför ska man annars bli så rädd när man vet det inte är någon fara.
    jag sa jag var en 12 poängare men menade nog 14. fullpott.

Häftigt som tusan tycker jag är då man ser vad som ska hända innan eller man ser vart en borttappad sak är. jag menar altså se o det aldeles klart och jag har inte alls varit medveten om att jag ser då jag gör det utan det är med samma skärpa som jag ser i vanliga fall. Jag blir medveten om detta efteråt. Detta har hänt för mig 2 gånger på detta tydliga sätt. Sist såg jag vart kattens leksak befann sig då jag letade efter den.

Känner ni er ensamma om eran förmåga??
    Jag saknar vänner men har ioförsig saknat att ha mera vänner i hela mitt liv. Kanske är det delvis därför man utvecklat såna här förmågor. (Är det lättare som enstöring och blir då inte distraherad av andra? Jag menar andra har utvecklat andra sidor av sig själva som haft mera kompisar)
    Speciellt är det roligt med vänner att dela dessa intressen med.

• xxmeyaxx

mediala potential näst intill obegränsad.

• amraimer

Ingen fullpoängare, men inte långt ifrån. Fast jag är ju så skeptisk samtidigt som jag gärna VILL tro. Men visst finns det något mer än det vi kan se och känna.

• skrutteluttan74

12 ja svar hade jag och här händer det alltmest konstig heter till vardags mat ,så vi börjar vara vana
    Jag har vetat sedan jag var ganska liten att jag inte var riktigt "likadan"som de flesta av mina vänner.
    Dom frågade alltid( och gör än idag...)mej en massa saker som jag inte visste svaret på och ändå hade jag alltid svaret på det mesta,omän jag inte visste vad vissa saker betydde.
    Idag då jag är vuxen så frågar mina vänner helt och hållet andra frågor och allt mest de vill ha svar på.
    Dom brukar variera med att fråga mej eller min sambo.
    Men själv så ringer jag mammas bästa vinna sedan mamma dog och där får jag svar på mina egna frågor.
    Tex om vem eller varför det ofta är någon som går i våran trapp...Det hör alla i familjen,men tack och lov så är ingen av barnen rädd för det

• rubygirl

Ooooh! 11 av 14! Och jag som trodde att jag var skeptiker. Där ser man.

• Emmyjane

Obehagligt jag hade 8 ja, 2 ibland, 2 vet ej och 2 nej.
    Det betyder att jag har en ganska stark potensial, vilket jag inte riktigt kan hålla med om.
    Kan man vara så stark utan att känna av det själv?

Svar på tråden Är du medial? TEST