• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-28 13:31:51 följande:

Jag har ett digitalt hemma som jag ska ta på måndag tänkte jag...

Låter bra. Hoppas det visar ordentligt plus då
  • OFrasisO
    Nini skrev 2017-04-28 12:51:34 följande:

Hjälp!!!!

Alltså vad är det här.. Blir galen på min kropp. Är helt säker på att jag hade ägglossning typ 18-19 april. I onsdags en vecka efter äl började jag blöda, inte så mycket men rött blod, behövde ingen tampong utan blev som typ 3 femkronor under hela dagen. Blödde lite under natten och under torsdagen fast då ännu mindre och nu är det helt borta. Mensvärk och illamående har jag nu. Inte kan mensen komma efter 7-8 dagar, och så mycket borde ju inte en nidblödning vara. Testade med testlagrets imorse och det var negativt, tog inte morgonurin. Borde ha BIM mellan den 30/4-2/5. Någon som haft lika???

Jag har inte haft någon röd blödning. Men rosaaktig en vecka efter ÄL. Och sen har brunt blod droppat i flera dagar. Senast imorse. Har Bim imorgon eller på söndag.

Är illamående till och från och molvärk/ilningar i livmodern.

Ska testa imorgon med testa tidigt :)
  • orzia1
    Nini skrev 2017-04-28 12:51:34 följande:

Hjälp!!!!

Alltså vad är det här.. Blir galen på min kropp. Är helt säker på att jag hade ägglossning typ 18-19 april. I onsdags en vecka efter äl började jag blöda, inte så mycket men rött blod, behövde ingen tampong utan blev som typ 3 femkronor under hela dagen. Blödde lite under natten och under torsdagen fast då ännu mindre och nu är det helt borta. Mensvärk och illamående har jag nu. Inte kan mensen komma efter 7-8 dagar, och så mycket borde ju inte en nidblödning vara. Testade med testlagrets imorse och det var negativt, tog inte morgonurin. Borde ha BIM mellan den 30/4-2/5. Någon som haft lika???

Tror mängden vid en nidblödning kan varierar. Håller tummarna att det snart visar sig. Har oxå bim när du har. Ngn gång mellan 30/4-3/5
  • jhk88
    orzia1 skrev 2017-04-28 13:43:46 följande:

Låter bra. Hoppas det visar ordentligt plus då

Det hoppas jag också :)
  • Anonym (Linn)

Fick + igår på BIM efter tre försök :)

Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..

• orzia1
    Stardust skrev 2017-04-28 12:27:18 följande:

Oj vad många bra att ha ett lager! Jag brukar köra på testlagrets och cb. Det senaste jag tog var från loyds apotek, testa tidigt. Hade det varit något hade väl det isåfall synts på ett sånt test i förrgår kan jag tycka..

Ja det borde ha synts. Hoppas det kommer ett plus nästa test
  • orzia1
    Anonym (Linn) skrev 2017-04-28 14:47:19 följande:

Såhär såg testet ut, det är med den känsligaste från clearblue (6 dagar innan kan man testa säger det). Dock var strecket rätt svagt..

Där är ett streck. Grattis
  • brennaV

Grattis!!

Anonym (Linn) skrev 2017-04-28 14:47:19 följande:

• orzia1
    Nini skrev 2017-04-28 17:31:04 följande:

Visst sjutton är det väl ett svagt streck där????

ser tyvärr inte,men bilderna på familjeliv är så kassa
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017