• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • EnPetra

Tog ett digitalt test imorse, bim+6, som visade ett "inte gravid".. Alltså ska jag ge upp nu eller? Kan man dricka vin ikväll? Eller finns det fortfarande hopp?

Tycker mig ha mått småilla och haft halsbränna osv. Men kanske bara inbillar mig allt..

När är det rimligt att ringa sin bm? Efter bim+10?

• orzia1
    Cheerful skrev 2017-04-28 05:46:19 följande:

Hmm, äl+9 bim-6, har de senaste nätterna haft halsbränna och huvudvärk, inatt har brösten ömmat något enormt, och tyckte mig må illa efter jag ätit middag???? Kanske man kan ha sådan tur att något äntligen är påväg att börja växa? O brukar aldrig ha varken halsbränna eller ömma bröst annars, men kan kanske ske vara kroppen som är förvirrad efter att plötsligt ha börjat jobba natt... Hur tidigt börjar ni testa?

Jag har för många sådana billiga test så jag testar galet mycket. Brukar börja på bim -5 typ. Men vet det ändå blir neg. Men hoppas ändå ha ha.
  • orzia1
    EnPetra skrev 2017-04-28 07:06:09 följande:

Tog ett digitalt test imorse, bim+6, som visade ett "inte gravid".. Alltså ska jag ge upp nu eller? Kan man dricka vin ikväll? Eller finns det fortfarande hopp?

Tycker mig ha mått småilla och haft halsbränna osv. Men kanske bara inbillar mig allt..

När är det rimligt att ringa sin bm? Efter bim+10?

Jag hade druckit lite vin men inte blivit asfull. Jag hade ringt bm efter bim+10-15 typ
  • orzia1

Neg igen imorse

Har fortfarande mensvärk, men ingen mens, så hoppas det är växtvärk

• Stardust
    orzia1 skrev 2017-04-28 08:10:39 följande:

Neg igen imorse

Har fortfarande mensvärk, men ingen mens, så hoppas det är växtvärk

När har du bim? Är i samma sits. Tog dock ett negativt test i förrgår. Har lite oregelbunden mens men förmodligen bim igår.
  • EnPetra
    orzia1 skrev 2017-04-28 08:09:47 följande:

Jag hade druckit lite vin men inte blivit asfull. Jag hade ringt bm efter bim+10-15 typ

Okej, tack. Ska mysa ner mig i soffan med ett glas ikväll :)
  • brennaV

För oss med bim i maj 2017

Ulrika34 skrev 2017-04-28 07:39:34 följande:

Någon som vet vad maj gruppen heter?

• orzia1
    Stardust skrev 2017-04-28 08:14:39 följande:

När har du bim? Är i samma sits. Tog dock ett negativt test i förrgår. Har lite oregelbunden mens men förmodligen bim igår.

Mellan den 30/4-3/5. Tror den 30/4 men en app säger den 3/5... Så är det den 3/5 så är det ju ändå rätt många dagar kvar o inte konstigt det inte syns. När ska du testa igen?
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017