• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • jhk88
    Lykkeliv skrev 2017-04-27 08:53:51 följande:

Jag ser ett sträck på dagens :)))

orzia1 skrev 2017-04-27 09:01:48 följande:

Ser ett streck på dagens. Hoppas det blir starkare

Ulrika34 skrev 2017-04-27 09:13:42 följande:

Jag ser på dagens test jippi!!!!

brennaV skrev 2017-04-27 09:20:47 följande:

Ja hurra!!! Idag syns det verkligen

Grattis <3

Asså!!! Ni anar inte hur glad och lycklig jag blir över att ni också ser!!! <3 ÄL+10 idag och hoppas plussa på PE imorgon <3 Håll tummarna för mig! <3
  • brunbrallan
    jhk88 skrev 2017-04-27 17:36:56 följande:

Asså!!! Ni anar inte hur glad och lycklig jag blir över att ni också ser!!! <3 ÄL+10 idag och hoppas plussa på PE imorgon <3 Håll tummarna för mig! <3

Håller tummarna stenhårt!
  • jhk88
    brunbrallan skrev 2017-04-27 18:06:01 följande:

Håller tummarna stenhårt!

Tack så jättemycket!! <3
  • orzia1
    jhk88 skrev 2017-04-27 17:36:56 följande:

Håller tummarna.
  • Ulrika34
    EnPetra skrev 2017-04-27 17:23:19 följande:

Inte minsta lilla plus..

Vad änvänder du för test / märke?
  • meijram

Jag har BIM idag eller imorgon. Gjorde ett test igår (sånt där testa tidigt), och det var negativt. Och idag kom spottings som jag alltid brukar ha ett par dagar innan mens, och jag har knappt några symptom alls, endast lite mensvärk i magen och ryggslutet. Så det blev inget denna cykel heller. Jag orkar nog inte delta i någon maj-tråd. Har blivit så less på att inget händer, men har inte gett upp i alla fall. Tänkte däremot boka gynundersökning för att se om mina myom växt sig större och kanske hindrar en graviditet.

Lycka till alla andra, och grattis till alla er som fått plus!

• EnPetra
    Ulrika34 skrev 2017-04-27 20:51:27 följande:

Vad änvänder du för test / märke?

Apotekets egna
  • Lykkeliv

CD 36 snart slut... vaknade med väldig mensvärk som har kommit o gått hela dagen. Tog ett test (vanligt) som va toknegativt.

Men ingen mens än... så får vänta och se. Nytt test på sönd el måndag kanske.

Har beställt testa tidigt test. Så tar ett sådant nästa gång.

Snart är april slut...

• Cheerful

Hmm, äl+9 bim-6, har de senaste nätterna haft halsbränna och huvudvärk, inatt har brösten ömmat något enormt, och tyckte mig må illa efter jag ätit middag???? Kanske man kan ha sådan tur att något äntligen är påväg att börja växa? O brukar aldrig ha varken halsbränna eller ömma bröst annars, men kan kanske ske vara kroppen som är förvirrad efter att plötsligt ha börjat jobba natt... Hur tidigt börjar ni testa?

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017