• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • meijram
    Frekaj skrev 2017-03-25 14:09:47 följande:
    Tack! Där ser man Man är ju proffs på att hitta minsta lilla tecken som man kan koppla till att man är gravid.. Åh spännande, tror du att du kan hålla dig till BIM?
    Jag har massor med symptom, bl.a. min korsrygg gör riktigt ont nu. Känns som att jag ska gå i två delar. Men det gjorde det förra månaden också. Och brösten ömmar. Och det drar kring livmodern. Men som sagt så hade jag samma symptom förra cykeln då jag inte var gravid, och jag blev så otroligt besviken på alla negativa test jag gjorde från ÄL +8. Så denna gång tänkte jag vänta lite extra med att testa. Jag vill helt enkelt inte se ett till negativt test. Men vi får se, jag kanske ändrar mig om ett par dagar Glad
  • FridaB92

Hoppar över hit från mars-tråden då tant röd kom idag :/. 25 år från Göteborg. ÄL 8/4 och BIM 22/4. Kollade upp förlossningsdatum på viforaldrar.se (förhoppningsvis tar det sig denna gången) bf 1/1-18. Nu håller jag alla tummar och tår för en nyårsbebis :)

Och för massa pluss i denna tråden <3

• Freya18
    FridaB92 skrev 2017-03-25 20:51:50 följande:

Hoppar över hit från mars-tråden då tant röd kom idag :/. 25 år från Göteborg. ÄL 8/4 och BIM 22/4. Kollade upp förlossningsdatum på viforaldrar.se (förhoppningsvis tar det sig denna gången) bf 1/1-18. Nu håller jag alla tummar och tår för en nyårsbebis :)

Välkommen :) April får bli lyckomånaden för oss alla!

Jag blev så nyfiken och kikade också in på deras hemsida nyss. Om det tar sig denna gång så är beräknad förlossning 27 december! Kanske blir en nyårsbebbe för oss också. ;)
  • Frekaj
    meijram skrev 2017-03-25 19:49:24 följande:

Jag har massor med symptom, bl.a. min korsrygg gör riktigt ont nu. Känns som att jag ska gå i två delar. Men det gjorde det förra månaden också. Och brösten ömmar. Och det drar kring livmodern. Men som sagt så hade jag samma symptom förra cykeln då jag inte var gravid, och jag blev så otroligt besviken på alla negativa test jag gjorde från ÄL +8. Så denna gång tänkte jag vänta lite extra med att testa. Jag vill helt enkelt inte se ett till negativt test. Men vi får se, jag kanske ändrar mig om ett par dagar

Så jobbigt! Har också skitont i korsryggen nu, men de kommer och går. Hade också mycket symptom förra månaden men de visade sig vara efter mitt p-pillerstopp i Januari så kroppen spelade bara ett spratt Men jag tycker ändå att de är skillnad på hur de känns i magen och ryggen nu från förra månaden. Känner som dig va de gäller tester, vill heller inte testa negativt igen. Man blir så himla besviken och ledsen. Hoppas att du kan hålla dig till BIM, ska också försöka Och hoppas att de blir fina resultat för oss båda!
  • Frekaj
    Freya18 skrev 2017-03-25 20:54:17 följande:

Är det några fler som har äl runt 4-6 april?

Jag har 3 eller 4 April Enligt appen 3:e men om jag går på när jag tror jag hade ÄL så är de den 4:e!
  • ungafruahlberg
    FridaB92 skrev 2017-03-25 20:51:50 följande:

Åh hoppas det går den här gången då! testade också att beräkna bf och för mig blir det 30/12! Hade det funnits något bättre sätt att börja det nya året på?
  • meijram
    Frekaj skrev 2017-03-25 23:30:21 följande:
    Så jobbigt! Har också skitont i korsryggen nu, men de kommer och går. Hade också mycket symptom förra månaden men de visade sig vara efter mitt p-pillerstopp i Januari så kroppen spelade bara ett spratt Men jag tycker ändå att de är skillnad på hur de känns i magen och ryggen nu från förra månaden. Känner som dig va de gäller tester, vill heller inte testa negativt igen. Man blir så himla besviken och ledsen. Hoppas att du kan hålla dig till BIM, ska också försöka Och hoppas att de blir fina resultat för oss båda!
    Tack! Hoppas verkligen på plus för oss båda.
    Nu är jag på ÄL +10 och har inte vågat göra något test idag heller. Faktiskt inte så svårt att avhålla mig från test denna månad. Jag har massor med fina test i badrumsskåpet, men de får gärna ligga kvar där.

Idag har jag fortsatt ont i svanken/korsryggen, och jag inbillar mig att det drar och spänner mot sidorna kring livmodern. Annars inte särskilt mycket värk i magen. Och tempen har stigit lite till, men det gjorde den förra månaden också.

Skulle vara skitirriterande om jag nu helt plötsligt fått värsta PMS-besvären varje månad, som gör mig halvt handikappad i nästan två veckor. Inte lätt att vara kvinna. Helt galet egentligen att vi förväntas prestera lika mycket i jobb och privatliv oavsett tid på månaden...

Hur känns det idag? Spännande att du tycker det verkar annorlunda denna månad!
  • LeiaBus2010
    Freya18 skrev 2017-03-25 17:01:54 följande:

Spännande! :) Lycka till! Jag längtar till min fertila period. 11 dagar kvar till äl. Sen börjar det roliga igen! Haha.

Ja det känns som en evighet vart man än är i cykeln. Tack. Haha.
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017