För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Hoppar över hit från mars-tråden då tant röd kom idag :/. 25 år från Göteborg. ÄL 8/4 och BIM 22/4. Kollade upp förlossningsdatum på viforaldrar.se (förhoppningsvis tar det sig denna gången) bf 1/1-18. Nu håller jag alla tummar och tår för en nyårsbebis :)
Och för massa pluss i denna tråden <3
Är det några fler som har äl runt 4-6 april?
Hoppar över hit från mars-tråden då tant röd kom idag :/. 25 år från Göteborg. ÄL 8/4 och BIM 22/4. Kollade upp förlossningsdatum på viforaldrar.se (förhoppningsvis tar det sig denna gången) bf 1/1-18. Nu håller jag alla tummar och tår för en nyårsbebis :)
Nu skrev jag också in i kalkylatorn och den 16 dec får jag i så fall. Spännande!
Jag har massor med symptom, bl.a. min korsrygg gör riktigt ont nu. Känns som att jag ska gå i två delar. Men det gjorde det förra månaden också. Och brösten ömmar. Och det drar kring livmodern. Men som sagt så hade jag samma symptom förra cykeln då jag inte var gravid, och jag blev så otroligt besviken på alla negativa test jag gjorde från ÄL +8. Så denna gång tänkte jag vänta lite extra med att testa. Jag vill helt enkelt inte se ett till negativt test. Men vi får se, jag kanske ändrar mig om ett par dagar
Är det några fler som har äl runt 4-6 april?
Spännande! :) Lycka till! Jag längtar till min fertila period. 11 dagar kvar till äl. Sen börjar det roliga igen! Haha.