Dagens lunch
Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.
Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?
Dagens lunch för slarviga Aniiee består av lätt förkolnad pommes frites med dippsås gjord på majonnäs, ketchup, oxfond, vitlök och BBq Grill&Mesquite.
Vad består din lunch av? Vad får dina barn i skolan/på förskolan?
Grönsakssoppa
Köttfärssås och spagetti.
Tortilla med ost, skinka, purjo(brukar inte ha denna, men purjo älskar skinka och senap, så den får åka med), senap, jalapeno, lök och paprika.
Det blir det strax, och en välbeprövad och god maträtt.
Tortilla med ost, skinka, purjo(brukar inte ha denna, men purjo älskar skinka och senap, så den får åka med), senap, jalapeno, lök och paprika.
Det blir det strax, och en välbeprövad och god maträtt.
Korv med bröd.
Misosoppa med Gochujang(Koreansk fermenterad chilipaste), potatis, morot, daikon, kyckling och med kokoswasabikräm.
imgur.com/1B29V7m
Skinka och potatissallad.
Försöker hitta på nya saker.
Allt är ifrån ett ursprungsrecept som jag aldrig ens tillagat, sist gjorde jag den med gös och lite annorlunda och färre saker.
Har kört ett race med länder också och med barnen involverade, hittat en del gott där.
Försöker hitta på nya saker.
Allt är ifrån ett ursprungsrecept som jag aldrig ens tillagat, sist gjorde jag den med gös och lite annorlunda och färre saker.
Har kört ett race med länder också och med barnen involverade, hittat en del gott där.