• kajsaemma

    IPHONE. Datorn hittar inga bilder att importera!

    Min iphone har 5000 bilder och 150 videor jag måste få över till datorn. Men när jag pluggar in telefonen och ska föra över bilderna så står det
    "Det finns inget att importera, kontrollera att den inte är låst och försök igen"
    Nån som vet varför det blivit så här? Eller varit med om samma? När jag går till "mappen"(hittar inte rätt ord) som kommer upp när jag pluggat in den står det att den är 15G "full". Men klickar man på mappen så är den tom! Hjälp!

  • Svar på tråden IPHONE. Datorn hittar inga bilder att importera!
  • zoolook1

    Been there done that. När apple-grejer börjar krångla så finns ingen hjälp. Och det är alltid ditt eget fel.

  • AnkiC
    kajsaemma skrev 2017-03-20 12:52:12 följande:
    Vad menar du med en hård omstart?
    Håll in hemknappen och avstängningsknappen samtidigt en lång stund. När äpplet dyker upp fortsätter man hålla in tills telefonen startas om.
  • kajsaemma
    AnkiC skrev 2017-03-20 12:58:42 följande:
    Håll in hemknappen och avstängningsknappen samtidigt en lång stund. När äpplet dyker upp fortsätter man hålla in tills telefonen startas om.
    Har prövat.. det funkar fan inte alltså :(
    Så konstigt. Har helt slut på idéer nu
  • Bellie

    Prova att låta telefonen vara inkopplad i datorn länge. Hade samma problem, men efter typ 20 minuter hittade datorn bilderna.

  • nean82

    Testa att fixa lite utrymme i mobilen tex radera mail och sms. Då brukar det fungera för mig.

  • liza-fija

    testa o ha itunes igång o håll in control och alt när du trycker i kabeln i dator. de brukar funka på macs

Svar på tråden IPHONE. Datorn hittar inga bilder att importera!