För oss som försöker bli gravida med första
Hej är dock lite skeptisk, är det någon som vet? Är detta positivt eller negativt ?
Hej är dock lite skeptisk, är det någon som vet? Är detta positivt eller negativt ?
Positivt!!!
Positivt!! Världens bästa känsla att se två fina streck! Grattis!! :)
Det ser absolut positivt ut.
Godmorgon. Hoppas att någon kan ge mig ett korrekt svar...
Jag och min flickvän har haft oskyddat sex någon månad men inget hände. Då tänkte jag att något är fel, testade mina spermier och dem var bra... men nu när vi har börjat testa min flickvän med ägglossningstest visar det sig att hon inte har någon ägglossning överhuvudtaget ? Hon har en menstruationcykel på exakt 28 dagar varje gång... Max en dag försenat någon gång...
Vi började testa i söndags enligt instruktionerna bör det redan ha visats hennes senaste mens första dag var 27 April och varar ca 6 dgr...
Vad kan detta bero på?
Ibland är ägglossningen senare än vanligt. Min mens började tex 28 april och jag skulle egentligen ha ägglossning idag men den verkar komma imorgon eller på lördag istället. Ibland hoppar kroppen också över ägglossningen och det är helt normalt. Testa några cykler innan ni börjar oroa er, och fortsätt testa några dagar till på denna :)
Hmm verkar vara ett tag kvar. Teststräcket ska vara mycket starkare!
Ja det tycker jag. Är så pass svagt att jag kan tänka mig att äl är först om några dagar. Dock KAN det gå snabbt till stegring oxå. Testa igen imorn! Men det där testet är inte positivt alls. Lycka till!!!
Prova att testa på eftermiddagen istället annars. Lh-hormonet som mäts bildas under natten och hinner oftast inte utsöndras till urinen på morgonen/fm. Sen är det olika från person till person, för mig visar det oftast som starkast sen kväll.