För oss som försöker bli gravida med första
Men Gud låter helt sjukt! Hur kan dom missat kontakta dig?? Förstår att du måste vara måttligt irriterad just nu!
Men Gud låter helt sjukt! Hur kan dom missat kontakta dig?? Förstår att du måste vara måttligt irriterad just nu!
Nej exakt! Klart man lever på som vanligt, men det är såklart omöjligt att inte tänka på det. Känns som ett så värdelöst råd. Om det dom menar är att man inte ska sätta livet på paus så säg det då, men säg inte "det är nog att du så gärna vill bli gravid som är problemet" för det är bara elakt!
En såndär tung dag igen. Tänker tillbax på förra hösten/vintern då jag var så uppspelt över att "nästa år går jag höstprommisar med bebis" och att förra julen var sista utan barn, att nästa jul skulle äntligen få betydelse och kännas speciell.
Är så ledsen när dessa tankar kommer ikapp.
Känner igen mig! :( Bara att försöka skapa nya målbilder! Jag tänker på första vårsolen och att få ta promenader med barnvagnen (om det nu tar sig den här månaden!)!
Har upplev sånna hugg i magen senaste dagarna. Nästan så jag viker mig! Ringde stället vi ska på utredning på ang detta för att se om dom hade någon tidigare tid så vi får komma redan 14/9 ist för 18/9. Hon rådde mig även att ta ett gravtest (bara spökstreck). Vet ju inte när jag är i cykeln men tippar på äl+9 eller 10 så är säkert för tidigt att testa ändå.
Det tjusiga spökstrecket:
Okej, hoppas det är en liten bebbe!
Hur vet du att det är spökstreck? Har själv aldrig fått spökstrek så vet inte riktigt hur man ser skillnad på det och ett svagt plus?
Det kan ju faktiskt vara ett svagt plus!
Finns ju vissa som plussat svagt på bim-5.
Tycker du ska testa imorgon igen! :)
Själv tycker jag att jag känner exakt samma som förra gången innan bim.. molande värk i tjejmagen, lätt illamående ibland men har dock börjat bli så oroligt hungrig hela tiden?
Är dock bara på bim-9 så bara att vänta och se. Aldrig haft sånna här känningar innan mens när vi inte planerade barn så tycker det är lustigt..
Håller tummarna att det inte är ett spökstreck!
Det var bara spökstreck på testet igår. Dagens är nämligen blankt :(
Utredning 14/9, here we come.
Nej, vad tråkigt! Har du testat med samma sorts test?