• Anonym (Mia1987)

Min man runkar så mycket...

Hej...kortfattat...lever med Mr. Right och allt är bra, ja verkligen jätte bra.

Sexet är toppen å vi älskar varann...men ändå kan han inte låta bli att sitta med byxorna neddragna å runka...när jag kom hem i går så satt han vid datorn och runkade...

asså, är väl ok att göra så ibland, men det händer lite för ofta...tycker jag...

Åååå...varför?

• Svar på tråden Min man runkar så mycket...
  • Praktisk59

De flesta barn får lära sig vid 3 års ålder att skall man ta sig på snoppen så gör man det när man är själv.

Har han inte fått lära sig det - ta upp det med svärmor 

• Anonym (Mia1987)
    Praktisk59 skrev 2017-03-25 03:18:19 följande:

De flesta barn får lära sig vid 3 års ålder att skall man ta sig på snoppen så gör man det när man är själv.

Har han inte fått lära sig det - ta upp det med svärmor 

i går va det jätte trevligt, vi åt pizza och drack öl å hamnade i sängen...va jätte skönt å bra å skönt för båda två..gjorde verkligen allt för honom...

men va händer idag....jo,,när jag kom hem efter att ha varit hos mamma sitter han och dricker öl å tittar på tv tror jag,,men det är porr å han runkar...

tänker killar bara på sex, öl å snusk och mat...??
  • Zfinx

Han är nog inte frisk. Hans plikt är att ge dig njutning. Otroligt respektlöst att onanera offentligt.

• Anonym (Kännerigensig)

Män har större behov av sex... så enkelt e det... vart gift 10 år, älskar min fru o har bra sex de gånger vi har det... men därimellan... ja... runkar...

Skulle vi ligga mer skulle behovet inte finnas, smärtsamt men sant.

• Anonym (J)

Han är nog tyvärr efterbliven med några hundra diagnoser.. Vilken frisk människa som helst fattar väl att man sköter det där privat när ingen ser..

• Anonym (Mia1987)
    Anonym (Kännerigensig) skrev 2017-03-25 18:54:59 följande:

Män har större behov av sex... så enkelt e det... vart gift 10 år, älskar min fru o har bra sex de gånger vi har det... men därimellan... ja... runkar...

Skulle vi ligga mer skulle behovet inte finnas, smärtsamt men sant.

ja, tänker lite så, män har nog större behov av sex än vi kvinnor...

men känns som runka å sex betyder allt för han...hur kan man va så kåt???

e han översexuell??

å märkte att han fått brev från kronofogden,,,inte alls bra...
  • Fggffg
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-25 15:58:52 följande:

i går va det jätte trevligt, vi åt pizza och drack öl å hamnade i sängen...va jätte skönt å bra å skönt för båda två..gjorde verkligen allt för honom...

men va händer idag....jo,,när jag kom hem efter att ha varit hos mamma sitter han och dricker öl å tittar på tv tror jag,,men det är porr å han runkar...

Vadå tänker KILLAR bara på sex öl och snusk? Det är DIN kille som bara tänker på sånt. Min man har ALDRIG runkat när jag kommit hem för jobbet. Stänger han in sig i sovrummet och gör detta? Jag hoppas verkligen inte det är i vardagsrummet?!
  • Anonym (Mia1987)
    Fggffg skrev 2017-03-25 21:17:59 följande:
    Vadå tänker KILLAR bara på sex öl och snusk? Det är DIN kille som bara tänker på sånt. Min man har ALDRIG runkat när jag kommit hem för jobbet. Stänger han in sig i sovrummet och gör detta? Jag hoppas verkligen inte det är i vardagsrummet?!
    jo, men det är ju det de e,,han bryr sig inte att jag e där...han runkar ändå..

å e inte alltid så noga me att torka bort satserna...får jag städa bort...tar hand om allt hemma,,så trött....
  • Frontline
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-25 21:52:48 följande:
    jo, men det är ju det de e,,han bryr sig inte att jag e där...han runkar ändå..

å e inte alltid så noga me att torka bort satserna...får jag städa bort...tar hand om allt hemma,,så trött....
    Du verkar ju inte ha träffat en normal kille..
    Funderar på om du själv är riktigt normal som har godkänt detta...

Knallar du runt och städar bort satsen han lägger här och där ja då kan du ha det så...
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Hingst)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-25 15:58:52 följande:

Nu tror ju jag att det här är en trolltråd. Men snälla låt bli att bunta ihop oss killar med din. Generaliseringar är sällan särskilt intelligenta och detta var nog en av dom mer korkade.
Svar på tråden Min man runkar så mycket...