• Anonym (Mia1987)

Min man runkar så mycket...

Hej...kortfattat...lever med Mr. Right och allt är bra, ja verkligen jätte bra.

Sexet är toppen å vi älskar varann...men ändå kan han inte låta bli att sitta med byxorna neddragna å runka...när jag kom hem i går så satt han vid datorn och runkade...

asså, är väl ok att göra så ibland, men det händer lite för ofta...tycker jag...

Åååå...varför?

• Svar på tråden Min man runkar så mycket...
  • Anonym (Ser inte problemet)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-29 00:13:15 följande:

asså, ha va go å snäll i början men sen efter nått år blev de såhär...

verkar som han tänker me kuken och magen istället för hjärnan...??!!

så dum han blivit,men e ändå en himmla snäll kille så jag vet inte...

så trött på fotboll, pizza kartonger, öl, porr å så....

Inte tänkt tanken att han är less på dej?!
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (Ser inte problemet) skrev 2017-03-29 06:09:55 följande:
    Inte tänkt tanken att han är less på dej?!
    ja vet inte, e bara så trött på det här..städade idag och plockade bort en gammal pizza kartong å gissa va som fanns i kartongen??!!

Jo, nåra gamla satser...

suck....
  • Anonym (Sex)

Lever i ett förhållande och onanerar ganska exakt en ggr/dag förutsatt att jag inte jobbar väldigt konstiga tider just den dagen och därför inte hinner.

Alternativt om jag är sjuk och känner mig ofräsch och inte orkar av den anledningen eller något.

• Anonym (Marlene)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-29 20:19:31 följande:

ja vet inte, e bara så trött på det här..städade idag och plockade bort en gammal pizza kartong å gissa va som fanns i kartongen??!!

Jo, nåra gamla satser...

suck....

Det kanske va för dåligt med vitlökssås på pizzan så han försökte själv men gilla det ej tydligen..
  • kvarnfot
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-29 20:19:31 följande:

Jo, nåra gamla satser...

suck....
    Haha säkert!
  • Underhill

Sluta att ta hand om honom...förstå mig rätt här...du är inte hans mamma. Mest så jag menade. Prata med honom om det och hur du känner och tänker kring det. Men försök att inte göra det när du är som mest frustrerad och eller upprörd :) Tycker ändå att det är lite positivt att han är så öppen med sin sexualitet, sen kanske det finns lite gränser där i vanligt hyfs mest :) Förstår att du vill ha det hyggligt rent och snyggt. Tala om det för honom. Runkandet i sig tror jag kommer och går lite och periodvis kan det blir en hel del. Framför allt i lite yngre år :)

E vi överens så kör vi
  • Anonym (Mia1987)
    Underhill skrev 2017-03-30 08:14:01 följande:

Sluta att ta hand om honom...förstå mig rätt här...du är inte hans mamma. Mest så jag menade. Prata med honom om det och hur du känner och tänker kring det. Men försök att inte göra det när du är som mest frustrerad och eller upprörd :) Tycker ändå att det är lite positivt att han är så öppen med sin sexualitet, sen kanske det finns lite gränser där i vanligt hyfs mest :) Förstår att du vill ha det hyggligt rent och snyggt. Tala om det för honom. Runkandet i sig tror jag kommer och går lite och periodvis kan det blir en hel del. Framför allt i lite yngre år :)

jo, ja e en mamma för han, lagar mat, tvättar, städar å så...

å han e bara intresserad av mat, öl, fotboll på tv åsså porr, runka....

tror vi måste göra mer tillsammans,,köpte bingolotter till helgen...
  • Anonym (lala)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-30 20:29:50 följande:

Ja du får ju skylla dig själv att du låtit din man behandla dig så och att ni inte precis har ett jämställt för hållande då ni delar upp sysslorna.. herregud det är 2017 inte 1917 !  

Jag hade aldrig kunnat leva med en kille som inte vill ha det jämställt. Låt honom inte behandla dig så , du är inte hans mamma och om du fortsätter att acceptera det så kommer han inte förändras. 
  • Anonym (Hingst)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-30 20:29:50 följande:

Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (Hingst) skrev 2017-03-31 23:04:17 följande:
    Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...Troll...
    igår satt han å drog i den¨å då blev jag faktiskt jätte arg...

slet bort hans hand från dålmen å kastatde i han på toaletten..

nu få de va slut runkat...
  • Anonym (Z)

Runkar minst 5 ggr per dag även fast jag e goft och lycklig. Och hon brukar uppmuntra mig o ibland säger hon tA fram nåt hett på datorn.

• Anonym (Mia1987)
    Arboga skrev 2017-04-02 11:27:15 följande:

Röstar din runkande kille på SD?

nä, han e sossialdemokrat, hans far far var typ nått i partiet, sekreterare??

å därför e han sosse..
  • Anonym (??????)
    Anonym (Ser inte problemet) skrev 2017-03-28 13:10:19 följande:

And then?

Vissa dagar kan man få dra av vapendragaren 6-7 gånger. Men dock minst 1 gång per dag iaf. Min fru ser inga problem i det. Vi har ett alldeles fantastiskt sexliv för det. Dock är frugan sjukskriven för utbrändhet så hon vill, men inte lika ofta. Så dom dagarna man runkar en 6-7 gånger hade varit väldigt påfrestande för henne om man gjort en 6-7 inviter till samlag.

Så enkelt uttryckt: att så länge sexlivet är bra för båda parter så låt partnern få onanera hur mycket den vill.. min fru får onanera dagarna i ända om hon vill.

Det är bara sunt med ett "eget" sexliv i sin ensamhet också.

Allvarligt, runkar du 6-7 ggr per dag. Skaffa ett liv.
  • Anonym (??????)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-04-02 21:26:13 följande:
    nä, han e sossialdemokrat, hans far far var typ nått i partiet, sekreterare??

å därför e han sosse..
    Han har alltså ingen egen vilja.
  • Anonym (Mia1987)
    Anonym (??????) skrev 2017-04-04 11:58:00 följande:
    Han har alltså ingen egen vilja.
    amen du vet,,han är typ "född" sosse,,

inget problem, men e så trött på leva med en man som e så runk beroende...

men verkar som många killar e de...
  • Anonym (Ser inte problemet)
    Anonym (??????) skrev 2017-04-04 11:56:40 följande:

Allvarligt, runkar du 6-7 ggr per dag. Skaffa ett liv.

Vissa dagar, ja!

Har ett fullt aktiv liv både inom jobb och privat. Sex är ett av mitt största intresse, både enskilt och med flera. Så 6-7 gånger är nemas problemas
  • aron64
    Hej!
    Modern medicin kan snabbt och utan konsekvenser för att hitta lösningar på problem i sängen, och nu en hel del tjänster som tillåter dig att göra det riktigt attraktiva erbjudanden - http://edmesupp.com
  • Anonym (Hingst)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-04-04 19:31:36 följande:
    amen du vet,,han är typ "född" sosse,,

inget problem, men e så trött på leva med en man som e så runk beroende...

men verkar som många killar e de...
    Många troll verkar vara beroende av att skriva sjukt korkade inlägg och starta fullständigt meningslösa trådar på FL också.
Svar på tråden Min man runkar så mycket...