• Anonym (Mia1987)

Min man runkar så mycket...

Hej...kortfattat...lever med Mr. Right och allt är bra, ja verkligen jätte bra.

Sexet är toppen å vi älskar varann...men ändå kan han inte låta bli att sitta med byxorna neddragna å runka...när jag kom hem i går så satt han vid datorn och runkade...

asså, är väl ok att göra så ibland, men det händer lite för ofta...tycker jag...

Åååå...varför?

• Svar på tråden Min man runkar så mycket...
  • PeterGB3G

Att öppet onanera inför varandra behöver inte vara ett problem. Ni verkar inte ha några barn eller annat som stör, så det är ju er ensak.

Däremot verkar det som han har ett porrmissbruk. Inget fel att kolla lite porr då och då, men att dagligen onanera till porr är osunt och leder till dåliga saker i längden. Lägger ingen moralisk aspekt i det, men för mycket av det goda är inte bra.

Tala om saken och föreslå att han ska avstå från porr en kortare tid bara för att se skillnaden. Klarar han en vecka eller en månad är det inga problem. Men jag gissar att han inte klarar en eller två dagar utan.

Lägg upp det lättsamt, säg att du inte har något problem med att han tänder på porr. Bara att det vore kul om han utmanade sig själv och provade ett tag utan.

"Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Mia1987)
    PeterGB3G skrev 2017-03-26 18:16:48 följande:

Att öppet onanera inför varandra behöver inte vara ett problem. Ni verkar inte ha några barn eller annat som stör, så det är ju er ensak.

Däremot verkar det som han har ett porrmissbruk. Inget fel att kolla lite porr då och då, men att dagligen onanera till porr är osunt och leder till dåliga saker i längden. Lägger ingen moralisk aspekt i det, men för mycket av det goda är inte bra.

Tala om saken och föreslå att han ska avstå från porr en kortare tid bara för att se skillnaden. Klarar han en vecka eller en månad är det inga problem. Men jag gissar att han inte klarar en eller två dagar utan.

Lägg upp det lättsamt, säg att du inte har något problem med att han tänder på porr. Bara att det vore kul om han utmanade sig själv och provade ett tag utan.

igår va han bakfull hela dan å då är han inre runka sugen,,,verkar det som.

men åsså, så här kan det inte vara, brukar killar runka när de har tjej??,,vet inte så mycket...
  • Anonym (lustig)

Ja, män brukar runka när de har tjej eller KK eller sambo eller fru också.

Jag är kvinna och ger ofta mig själv orgasm på morgonen medan han duschar, t.ex.

Det är helt normalt att ha en egen sexualitet  även om man är i en relation, allt annat är stenålderstänk.

Men det ska inte gå till sådan överdrift att man inte har lust till varandra, då är det något galet.

• Anonym (lustig)
    Anonym (Mia1987) skrev 2017-03-25 21:52:48 följande:
    jo, men det är ju det de e,,han bryr sig inte att jag e där...han runkar ändå..

å e inte alltid så noga me att torka bort satserna...får jag städa bort...tar hand om allt hemma,,så trött....
    Det låter däremot stört.

Jag hade på allvar först sagt till honom och sagt att om han inte skärper sig så kommer jag att klaga högt för hans morsa på nästa släktmiddag. Och om han inte slutar äckla sig så hade jag gjort det. Och sedan slut.

Alla störda män ska lämnas tillbaka till föräldrarna med en utförlig beskrivning av felen, så de kan uppfostras färdigt.
  • Cghcxg

Självklart kan man onanera i en relation. Men din kille verkar ju totalt respektlös. Jag onanerar

1 för att lätta på trycket i duschen kanske 1 gång varannan vecka. Sköter det diskret så partnern vet ingenting

2 Som en del av förspelet onanerar vi tillsammans ibland, men då är båda med på noterna.

• kvarnfot
    Cghcxg skrev 2017-03-28 01:10:10 följande:

Självklart kan man onanera i en relation. Men din kille verkar ju totalt respektlös. Jag onanerar

1 för att lätta på trycket i duschen kanske 1 gång varannan vecka. Sköter det diskret så partnern vet ingenting

2 Som en del av förspelet onanerar vi tillsammans ibland, men då är båda med på noterna.

Jag håller helt med!
  • Anonym (Runk Runk)

Runkar också varje dag, då jag är kåt varje dag, skulle jag fått sex varje dag så skulle jag inte runka, får 3-4ggr i veckan.

Men jag gör det inte öppet, har frågat henne och hon säger att det skulle vara ok att jag runkar när hon är i närheten.

• Anonym (Ser inte problemet)

And then?

Vissa dagar kan man få dra av vapendragaren 6-7 gånger. Men dock minst 1 gång per dag iaf. Min fru ser inga problem i det. Vi har ett alldeles fantastiskt sexliv för det. Dock är frugan sjukskriven för utbrändhet så hon vill, men inte lika ofta. Så dom dagarna man runkar en 6-7 gånger hade varit väldigt påfrestande för henne om man gjort en 6-7 inviter till samlag.

Så enkelt uttryckt: att så länge sexlivet är bra för båda parter så låt partnern få onanera hur mycket den vill.. min fru får onanera dagarna i ända om hon vill.

Det är bara sunt med ett "eget" sexliv i sin ensamhet också.

• Anonym (Ser inte problemet)

Efter att granskat inläggen något mer så hör jag bara "trollvarning" ringa inom mej. Skulle dock inte så vara fallet så kan du ju visa han att det finns webbläsare även i telefonen, och säkert lås på toadörren också

• Anonym (Mia1987)
    Anonym (Ser inte problemet) skrev 2017-03-28 13:15:57 följande:

Efter att granskat inläggen något mer så hör jag bara "trollvarning" ringa inom mej. Skulle dock inte så vara fallet så kan du ju visa han att det finns webbläsare även i telefonen, och säkert lås på toadörren också

asså, ha va go å snäll i början men sen efter nått år blev de såhär...

verkar som han tänker me kuken och magen istället för hjärnan...??!!

så dum han blivit,men e ändå en himmla snäll kille så jag vet inte...

så trött på fotboll, pizza kartonger, öl, porr å så....
Svar på tråden Min man runkar så mycket...