• Mailamej69

    Vad har du på dig när du sover?

    Jag har sovit naken sen jag var 18. Det var länge sen. Jag har i flera år undrat om naken-jag eller min nattlinne-fru är mest genomsnittliga.


    Rösta ärligt
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-03-25 22:55
    Det blev B, man kan bara välja ett alternativ när man svarar. Det fattade jag inte. Svara då helst på "klädstatus".
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har du på dig när du sover?
  • Anonym (naken)

    Jag sover naken men mitt i vintern när det är för kallt kan jag ibland lägga mig som jag är och slänger sen av mig kläderna under natten. (Har alltid "hemmakläder" i form av mysbyxor eller pyjamas på mig om kvällarna)

    Tycker dock det är grymt obekvämt att sova med byxor som glider upp och tishor som knölar sig så det händer inte ofta. Och jag har svårt att förstå hur det inte blir så för alla.

  • Anonym (naken)
    Anonym (47yo-tuppruskare) skrev 2017-03-26 10:03:21 följande:
    Tills jag var 25 sov jag alltid naken, men sedan blev jag sambo med en tjej som tyckte det var snuskig och opassande, så då åkte kallingarna på för husfridens skull. Var sedan singel eller bara hade kortare förhållanden några år och kunde vara mej själv igen, men sedan blev jag tillsammans med min nuvarande som givetvis tyckte att det var "snuskig och opassande" så det var på med kallingarna igen.
    Vad har dom för argument till det? Opassande tycker jag bara det är om barnen sover i samma säng eller om man sover borta.
  • Froken Lokens
    Anonym (naken) skrev 2017-03-26 14:02:12 följande:

    Vad har dom för argument till det? Opassande tycker jag bara det är om barnen sover i samma säng eller om man sover borta.


    Hur kan nakenhet i sängen vara opassande?
  • Anonym (naken)
    Froken Lokens skrev 2017-03-26 14:53:08 följande:
    Hur kan nakenhet i sängen vara opassande?
    Det var ju det jag frågade.
  • Froken Lokens
    Anonym (naken) skrev 2017-03-26 16:07:17 följande:

    Det var ju det jag frågade.


    Öh nej. Du konstaterade att "Opassande tycker jag bara det är om barnen sover i samma säng" och Jag frågade hur det kan vara opassande.
  • Anonym (abc)
    Anonym (naken) skrev 2017-03-26 14:02:12 följande:

    Vad har dom för argument till det? Opassande tycker jag bara det är om barnen sover i samma säng eller om man sover borta.


    Jag har i alla år sovit naken med barnen i sängen. Vart är det opassande? Är det just Nakenheten?
  • Anonym (naken)
    Froken Lokens skrev 2017-03-26 16:15:22 följande:
    Öh nej. Du konstaterade att "Opassande tycker jag bara det är om barnen sover i samma säng" och Jag frågade hur det kan vara opassande.
    Anonym (abc) skrev 2017-03-26 16:30:32 följande:
    Jag har i alla år sovit naken med barnen i sängen. Vart är det opassande? Är det just Nakenheten?

    Jag tycker inte att vuxna ska sova nakna med barn. För mig är det olämpligt. Jag tycker inte barn ska komma i kontakt på det viset med vuxnas kön. Tyckte själv det var jobbigt att se mina föräldrar utan underkläder när jag var barn, men vågade inte säga något.


Svar på tråden Vad har du på dig när du sover?