• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (donny)
    Alexandra05 skrev 2024-09-06 22:45:52 följande:
    ????????????????????????????? ????????????????????????
    Och kan du verkligen behalla den hemligheten for alltid?
  • Anonym (Cissi)
    Anonym (Spill) skrev 2024-09-25 11:04:22 följande:

Om jag inte räknar lite taffligt tonårspetting och "känn och kläm" så har jag haft sex med tre kvinnor. Jag är 58 år och gift man. Men jag har haft sex 1000-tals gånger med min fru. Och tänker ha 1000-tals knull till. 

Ser ni mitt sexliv som fattigt eller rikt? Bara tre kvinnor men med en av dom massvis med sex.

Låter mycket rikt, tycker jag. Grattis till ett så levande och härligt sexliv i många år!
  • Anonym (100+?)

Man i 60års åldern. Hade en vild ungdomstid där jag lyckades charma många. Jag har inte exakt koll på hur många men det är väldigt många som jag haft sex med.

• blueblue

ca 40st kvinnor och inget jag skäms för. 
    klandrar inte heller tjejer/kvinnor som haft många sexuella möten utan ser detta som något positivt.
    De vet i regel vad de gillar och vill ha.
    För mig personligen så tänder jag på kvinnor som inte skäms för sig utan tar för sig rent sexuellt

• LindaLove

För 2 år sen var den siffran 2 st. Nu är den 22.................. Känns sisådär att inse det själv. Är definitivt inte stolt över antalet det blivit!
    Men samtidigt så är det som det är!
    Ska tillägga att siffran inkluderar både kvinnor och män dock! 7 kvinnor och 15 män.

• Meddelande borttaget
  • JohanJOLO

Alldeles på tok för många!
    Jag "höll räkningen" när jag var ung. När jag fyllde 20 hade jag haft sex med 80 tjejer/kvinnor. Den yngsta 15 och den äldsta 65. Det är illa.

• Anonym (Man39)

43 över 40 varav 32 över 50. Den äldsta 76. 15 st yngre än 40. Föredrar äldre :) 

• Anonym (Lars-Erik)

Bara sex eller sju stycken (är 70+) genom livet. Men haft tusentals härliga ligg med mina två långvariga fruar.

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?