• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Flerbarnsmamma)

Då ja blivet våldtagen som tonåring o även senare.  så kan ja ej räkna de killar ja varit med. Jag har haft ett långt förhållande o hade jävligt bra sexliv med min dåvarande kille. Men varit singel i många år nu men ligger inte runt bara för de. Jag vill ha sex på rätt sätt inte vara me nån ja ej känner el för att man är kåt.Vill ha lite mera känslor ändå. 

Jag har iallafall haft några stycken men inget som ja skulle säga till någon. Har ändå kommit upp i lite mera än 40++ så då kan de blir lite mera . 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Men) skrev 2025-02-03 21:37:47 följande:
    Hur kommer det sig att det dröjde så länge? Är du man eller kvinna? Är du nöjd med hur första gången blev?
    Jag är man. Jag lyckades inte få till någon relation förut. Jag tänkte vänta tills jag var gift, så jag ville inte ha någon tillfällig partner heller. Nu blev det så att vi började när vi förlovade oss, men vi är nu gifta.

Första gången blev helt misslyckad. Det funkade inte alls. Det tog ett tag innan det lyckades. Fästmön/frun var erfaren så hon tog det lugnt och hjälpte mig. Det kan fortfarande krångla ibland och jag känner mig osäker, men det är ändå fantastiskt att kunna ha sex efter alla år utan.
  • Anonym (Mm)

Varför intressant? Har ej räknat. När jag var ung hände det mycket senare minskade det drastiskt i och med äktenskap. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Toofew)

Alldeles för få har jag legat med.

• Anonym (Löv)

Är man 40 år. Legat med ca 7 st... Långt fler om man räknar oralsex.

Men trivs med den erfarenheten jag har. Även när jag singel så ligger jag inte runt och vill inte det heller.

• Anonym (Men)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-02-04 08:00:49 följande:
    Jag är man. Jag lyckades inte få till någon relation förut. Jag tänkte vänta tills jag var gift, så jag ville inte ha någon tillfällig partner heller. Nu blev det så att vi började när vi förlovade oss, men vi är nu gifta.

Första gången blev helt misslyckad. Det funkade inte alls. Det tog ett tag innan det lyckades. Fästmön/frun var erfaren så hon tog det lugnt och hjälpte mig. Det kan fortfarande krångla ibland och jag känner mig osäker, men det är ändå fantastiskt att kunna ha sex efter alla år utan.
    Härligt att höra! Och kul att du träffade en kvinna som inte såg din oerfarenhet som ett oöverstigligt problem.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?