• malinj98

Hur många har ni haft sex med?

Hej! Tycker det skulle vara kul att höra hur många ni haft sex med? Själv är jag 18 år (tjej) och legat med 11 stycken, vilket jag skäms för och därmed skulle det vara kul/skönt att höra om er!

Skulle ni berättat sannigen om en kille frågade, eller minskat antalet? 

Jag menar absolut inte att det på något sätt är konstigt att ligga ofta för sex är bäst, bara vissa personer som har en skev syn på det vilket suger. Kramis

• Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?
  • Anonym (Man 35)

Svårt att uppskatta men inte mindre än 40st,säkert 10 senaste året som singel.

• Kalle Johansson

Nu är jag kille (man) och jag skulle ju aldrig någonsin ställa den frågan till en tjej (kvinna) jag precis träffat. Skulle vi däremot inleda en seriös relation, kanske förlova oss och flytta ihop, så är det väl ganska normalt att frågan kommer upp förr eller senare.

Nu har jag tröttnat på elbilar och söker istället en gammal klassiker: https://www.karl-webmaster-johansson.top
  • Anonym (Marie)
    Sharpshooter skrev 2025-01-20 09:02:50 följande:
    Nu blir man ju nyfiken...... många härliga upplevelser.....;)
    Vad blev du nyfiken på?
  • Sharpshooter
    Anonym (Marie) skrev 2025-01-30 08:04:50 följande:
    Vad blev du nyfiken på?
    Det måste ju finnas mängder med härliga upplevelser du varit med om. Man blir givetvis nyfiken på vad du har upplevt, säkerligen det som många bara fantiserar om....;)
    Jag blev i alla fall väldigt nyfiken, gillar kvinnor som bejakar sin lust och ser till att få njuta och uppleva.
  • Anonym (E L I)
    Anonym (Moa) skrev 2025-01-20 09:18:34 följande:

Jag är 22 år och har bara legat med en kille. Ligger inte runt. Tycker inte heller att det är fint att öppna sina ben för varje man som dyker upp i en persons liv. Hade jag varit kille hade jag inte stadgat mig med en tjej som sover höger och vänster med olika män för sex.

Låter som du kommer att få ett jättetråkigt, torrt och torftigt sexliv om du är så här dömande. DET är inte fint, om något.
  • Anonym (Knappast)
    Anonym (E L I) skrev 2025-02-03 12:43:55 följande:
    Låter som du kommer att få ett jättetråkigt, torrt och torftigt sexliv om du är så här dömande. DET är inte fint, om något.

Fast i verkligheten är det ju precis tvärtom, de flesta normala människor vill inte ha en billig person som bjudit ut sig till höger och vänster och har låg standard, varken män eller kvinnor. 

Runtpippare är inte bättre i sängen heller eftersom de sprider könsjukdomar och inte förstår vad sann intimitet handlar om. 

Skulle själv aldrig drömma om att vara promiskuös. Ännu mindre dejta någon med ett promiskuöst förflutet. 

• Anonym (......)
    Anonym (Knappast) skrev 2025-02-03 14:43:34 följande:

Fast i verkligheten är det ju precis tvärtom, de flesta normala människor vill inte ha en billig person som bjudit ut sig till höger och vänster och har låg standard, varken män eller kvinnor. 

Runtpippare är inte bättre i sängen heller eftersom de sprider könsjukdomar och inte förstår vad sann intimitet handlar om. 

Skulle själv aldrig drömma om att vara promiskuös. Ännu mindre dejta någon med ett promiskuöst förflutet. 

Vad tycker du om sådana som mig (oskuld 19 åring kille som vill förlora oskulden men enbart till den jag vill gifta mig med i framtiden)?
  • Anonym (Knappast)
    Anonym (......) skrev 2025-02-03 16:32:17 följande:
    Vad tycker du om sådana som mig (oskuld 19 åring kille som vill förlora oskulden men enbart till den jag vill gifta mig med i framtiden)?
    Ja, det låter nog lite väl konservativt för min smak men ändå. Bra mycket bättre val än att göra nedgradera sex till något billigt, lättillgängligt och betydelselöst likt de promiskuösa. 
  • Anonym (Men)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-01-21 12:41:10 följande:

En och hoppas det räcker så. Debut vid 44! Nu har vi varit tillsammans ett år. 

Hur kommer det sig att det dröjde så länge? Är du man eller kvinna? Är du nöjd med hur första gången blev?
  • Anonym (......)
    Anonym (Knappast) skrev 2025-02-03 21:23:33 följande:
    Ja, det låter nog lite väl konservativt för min smak men ändå. Bra mycket bättre val än att göra nedgradera sex till något billigt, lättillgängligt och betydelselöst likt de promiskuösa. 

Jag skulle dock kunna ligga tidigare men enbart med någon som jag genuint bryr mig om. Jag vill inte nedgradera det iaf.

Men helst förlora den till den kvinnan jag gifter mig med i framtiden

Svar på tråden Hur många har ni haft sex med?