• Emmie79

För oss med BIM 1-5 juni

Annaivarson skrev 2017-05-31 13:34:04 följande:

Hej allihopa behöver verkligen hjälp ! Har hållit mig borta lite från familjeliv för och ladda batterierna.. nu skulle jag haft ägglossning den 30:e maj men i söndags så började jag få små blödningar som slutade igår inte alla mycket blod idag kan det komma pytte lite brunt i flytningarna men blir så kluven eftersom clearblue ÄL TEST visat hög fertilitet en blinkande gubbe två dagar innan det blödde och även under tiden tills nu. Någon som varit med om detta och endå fått ägglossning men kanske senare ? Usch blir sp trött på det hä

Brukar inte vissa få lite spottings kring ägglossning?
  • Emmie79
    Hansson88 skrev 2017-05-31 14:08:55 följande:

Negativt graviditetstest. Skit!

Men vänta till i morgon och ta ett nytt med morgonurin! Sist jag var gravid tog min gyn ett test på bim som blev negativt. 4 dagar senare testade jag positivt med CB digital.
  • Emmie79
    Annaivarson skrev 2017-05-31 14:18:01 följande:
    Åh hoppas verkligen det! Jag är inte så insatt i hur allting fungerar så blev bara så besviken när det först visar att ägglossning ör på gång för att sen blöda lite :(
    Om testerna visar hög fertilitet tror jag att du kan lita på dem!
  • Emmie79
    Annaivarson skrev 2017-05-31 14:37:59 följande:
    Vet du hur länge dom Kan visa så innan det blir maximal fertilitet?
    Har bara testa det med dubbel hormonindikator en gång, då visade det en blinkande gubbe (= hög fertilitet) tre dagar i rad och sen fast gubbe = maximal fertilitet.
  • Emmie79
    royce skrev 2017-05-31 15:41:48 följande:

BIM-1 idag, tempen stördök och har fått spottings. Så det blev inget denna gång heller.
    Vi kanske ses i en annan tråd men jag hoppas att alla ni andra plussar nu i dagarna! <3 Hänger kvar här ett tag så jag kan följa hur det går för er, så spännande! 

Är "temp-tricket" verkligen 100% säkert? Vänta tills mensen kommit på riktigt innan du ger upp hoppet denna gången!
  • Emmie79
    brennaV skrev 2017-05-31 16:03:55 följande:

Haha! Jag känner faktiskt inget. Eller "vågar inte känna efter" - ska bli spännande att se om tant röd dyker upp imorgon, fredag eller lördag. Gör den inte det så finns en möjlighet att det blir ett plus

Nu känner inte jag heller nånting. Alla symptom verkar vara borta. Min lutealfas har de senaste månaderna diffat mellan 11-15 dagar så jag får se om mensen kommer i morgon, på fredag eller lördag... Fick idag hem ett "testa tidigt-test" så jag får se hur länge jag kan hålla mig...
  • Emmie79

Fan, nu kom det lite rosa på pappret när jag var på toaletten... måste ju vara mensen som är på gång. Jag vill inte!

• Emmie79

Stort grattis till alla er som plussat!

Själv fick jag lite rosa på pappret i morse och lite senare när jag gick på toa, men sen tog det stopp och nyss när jag gick igen kom det ingenting på pappret.

Hoppas hoppas att mensen håller sig borta!

• Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-06-01 12:44:55 följande:
    Åh va tråkigt...
    lördag är domedagen för mig.
    Varken svullna eller ömma bröst vilket ALLA som plussar verkar ha så....
    Jag har aldrig känt av ömma eller svullna bröst runt bim när jag varit gravid. Det har inte kommit förrän flera veckor senare.
  • Emmie79

Testade nyss negativt med CB early... Bim idag. Ingen mens i sikte men det kom lite ljust beige på pappret. Så ledsen och uppgiven nu... :(

• Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-06-02 07:23:55 följande:
    Håller tummarna för att din mens håller sig borta.
    Med min mol värk igår, låg öppen mjuk o kladdig tapp så kommer säkert min mens också snart. :((
    Mensen kom nu när jag satt hos min terapeut...

Lämnar den här gruppen nu men önskar er alla stort lycka till och många plus!

Nu väntar utredning om två veckor, sen får vi se vad läkarna säger.
  • Emmie79
    brennaV skrev 2017-06-02 08:59:27 följande:

Kram och massa stryka till er. Hoppad utredningen ger något så ni får hjälp <3

Tack snälla! Hoppas nu att din mens håller sig borta! När tänkte du testa?

Jag hoppas att mina ägg inte är för dåliga och att vi kan få ställa oss i kö till ivf om nödvändigt. Jag verkar behöva hjälp med att behålla embryon i livmodern. Hoppas det inte är försent (fyller 38 i höst)!
  • Emmie79
    Isvattenis skrev 2017-06-02 09:17:23 följande:
    Åh va tråkigt..

Jag går runt o är så sjukt nervös. Typ ont i magen hela tiden pga av det.
    Hoppas verkligen att du inte får mens! Ska du testa igen idag?
  • Emmie79
    brennaV skrev 2017-06-02 10:21:10 följande:

Spottings- mens på G, så bättre försök nästa månad för oss. Heja alla som kämpar i denna tråd<3

Neej! Fasen vad trist. Jag trodde verkligen att du skulle plussa! Kramar!
  • Emmie79
    brennaV skrev 2017-06-03 10:10:32 följande:

Min mens kom som en klocka idag. Så troligen släppte ägget på lördagen för två veckor sen. Jag och mannen hade sex på torsdagen så kanske inte optimalt, eftersom min mans spermier inte verkar överleva så länge =/

Men mars-maj barn kan jag tänka mig också. Är ju 36 år gammal så tiden tickar.

Kramar till oss

Åh, brennaV och Isvattenis, jag beklagar verkligen! Fy vad tråkigt.
    Jag ska försöka ta en paus från familjeliv och för mycket bebistankar (good luck...) men kommer ha koll på ägglossning, vill inte missa en chans.
    Då får vi hoppas på bättre lycka i sommar! Kramar till er!
  • Emmie79
    Jooosen skrev 2017-06-03 08:42:16 följande:

Mensen kom som en klocka nu på morgonen samt världens jävla mensvärk!! :( buhu. Bättre lycka nästa gång. Håller tummarna för er andra. Ses kanske i en julitråd!

Beklagar... Har också haft världens mensvärk idag. Unnade mig ett frisörbesök och pedikyr på salong bara för att jag tyckte så synd om mig själv. Ser det som friskvård. Det fick mig i alla fall att må lite bättre tillfälligt. Ta hand om dig!
Svar på tråden För oss med BIM 1-5 juni