hjälp
Jag vänder mig till er för att få tips & råd, självklart funderar jag på att hjälpa sonen med att söka hjälp åt han.
Sonen 10 år, från världens goaste kille , som totalt har vänt om, där han är-det är där det händer,skolan ringer ibland hem , då han kommit i konflikt, stor i munnen, hora,håll käft,fitt unge.väldigt väldigt kaxig , jag bara väntar på att han kaxa upp sig mot fel person så det blir värre tillbaka
sonen får ha en snurrstol i skolan pga svårt att koncentrera sig
sonen är väldigt överviktig ,han blir riktigt elak om han inte får äta. och JO, han får äta sig mätt, men han blir aldrig nöjd, även om han nyss ätit så ska han äta om någon annan äter... gosaker kan jag längre inte ha hemma, då det hänt att han är uppe på natten och äter..under hans säng kan jag hitta, som glasspapper,chipspåsar..frysta panpizzor...-tröstäter han !?!?
läxorna är ofta ett stort problem, han vägrar, vi får bråka oss igenom dom..skiter i om han lämnar in en halvgjord läxa
skolans konflikter har lett till att träffa rekorn 1 gång i veckan
han pratar väldigt högljud..
annars är han en väldigt aktiv kille som älskar fotboll,cykla.tvspel
han har en fruktansvärt kort stubin och brusar lätt upp..han tål inte skämt ,utan tar allt på blodigt allvar
Blir så ledsen över min underbara älskade son..upperbarligen m,år han inte bra...gör så fruktansvärt ont i mammahjärtat
PÅHOPP UNDANBEDES!!!!