BIM Juni 2017
Grattis!
Grattis!
Det här är inget som jag sätter under kategorin spökstreck utan detta är något jag kallar ett streck :)
Åh, grattis!! :D
När jag plussade i december så kände jag inte heller några symptom innan. Men just den gången försökte vi inte att plussa, så jag kände inte efter. Hade jag börjat analysera så hade jag kanske märkt av någonting, men det fanns ingenting tydligt mer än att jag kände värk i svanken några dagar innan bim och "mensvärk". Trodde helt enkelt att mensen var på väg.
Efter vecka 5 så fick jag tydliga gravidsymptom. Jag kissade konstant och var sjukligt trött. Otroligt stort sug på apelsinjuice fick jag också. Drack juice dagligen! :) Åh vad jag hoppas på att få uppleva en graviditet igen..
Lite extra ögon! Osäker på när BIM är, är från BIM -1-2 till kanske BIM-5... Det är ett CB early så skall alltså vara ett lodrätt streck. Det syns även utan att redigera men kanske inte på FL... Är dock rätt säker på att det är spök? va tror ni? Oredigerat i mitten!
Jag kanske ser i syne, men på det här kan jag faktiskr ana något svagt. Väldigt tidigt än (ÄL+8), så jag ser det som negativt tills jag får ett synligare streck.
Jag har aldrig plussat med Testlagrets så vet inte hur vanligt det är med skuggor? Fick ett svagt, svagt streck imorse som syntes inom 10 minuter. Det är så svagt så det går inte och se om det finns färg i strecket. Jag har verkligen försökt analysera med mina hökögon, men nu ser jag streck överallt!
Måste även notera att jag blödde igår igen. Färskt blod rann hela dagen och kvällen. Blodet är tunnt som vatten, inga klumpar. Aldrig upplevt detta och det känns som att jag känner inte igen min egen kropp för tillfället.
Tjejeeeer låna mig era ögon
Spök va?
Jag har plussat!!!!
Åh tack! Jag är faktiskt bara på äl + 7 ungefär.. sååå nervös, hoppas det är som du säger!!