BIM Juni 2017
Vet inte vad jag ska tro...
Vet inte vad jag ska tro...
Tackar
Testade imorse och på eftermiddagen. Helt negativt. Strecket som dök upp igår var falskt positivt. Nu har jag bara en sticka kvar som jag sparar till helgen.
Ställer in mig mer och mer på försök nr 6. Har fortfarande halsbränna och tyngdkänsla i livmodern. Tempen tog ett rejält skutt uppåt Idag, så appen flyttade fram min ÄL 2 dagar, så enligt den är jag på ÄL+9 igen.. Supersvagt eller näst intill blankt fortfarande.
Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).
Räknas som... Skulle det stå... Skitet snart i Swype...
Kvällsuppdatering som sig bör
Vet inte om ni ser något, omöjligt att fånga på bild
Tror jag har BIM ca 25/6, hur tidigt vågar man testa? ????
Bim -3 eller bim -5 tror jag :)
Tog ett från testlagret ikväll då jag tidigare graviditeter plussar starkare på kvällen..
Och ja ett svagt svagt streck dök upp inom 5-10 min..
Haha! Till mitt försvaaaar, så tycker jag faktiskt det är kul att analysera tester ;D så mycket till liv har man! Och det ligger ändå något charmigt i att bli halvt hysterisk ;)
Men du!! Har du plussat så räcker det!! Ett plus är ett plus, stirra dig inte blind om det ör starkt! Stort grattis! <3
Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!
Plussade idag! Är så lycklig så jag darrar i händerna.
Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!
Du tror inte det är spök då?
Tror jag ställer in mig på mens denna månad :/
Känns som att jag har missat det helt
Idag känns det lite som mensvärk och blöder mera. Bim på söndag. Kvinnokliniken säger att ibland kan hormonerna toka till det och slemhinnan blir tjock och det kan vara därför jag blött i 10 dagar och det bara fortsätter. Jag skulle kontakta dom nästa vecka ifall det inte har gått över.
Nu känner jag bara att jag vill ta en ordentlig paus och ha lite "semester" över sommaren. I höst väntar IVF för oss. Jag ska försöka samla krafterna ordentligt nu och bara njuta och leva så normalt som möjligt.
Lycka till med era härliga graviditeter och jag fortsätter hålla tummarna för er som fortfarande väntar!! Och jag vill även tacka för era goda råd och uppeppande samtal dom här senaste månaderna. :) Det har hjälpt mycket!
Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D
Bim-1 eller bim-3 :)
Stort grattis :D jag plussade igår, överlycklig!
...och grattis
Plus eller defekt test? Det här kom upp inom någon minut och hjärtat började rusa, tills jag såg hur tätt strecken sitter.. Typiskt nog sista stickan, men ska ändå till apoteket idag i annat ärende.