Inlägg från: Tumvante |Visa alla inlägg
  • Tumvante

BIM Juni 2017

heymary skrev 2017-06-12 20:53:02 följande:

Vet inte vad jag ska tro...

Puh, det är så svårt att få det med på bild. Testa imorgon bitti... spännande!
  • Tumvante
    Freya18 skrev 2017-06-13 16:17:39 följande:

Testade imorse och på eftermiddagen. Helt negativt. Strecket som dök upp igår var falskt positivt. Nu har jag bara en sticka kvar som jag sparar till helgen.

Jag satsar också på att du bara var för tidigt ute. Håller tummarna!
  • Tumvante
    oONinniOo skrev 2017-06-14 12:14:36 följande:

Ställer in mig mer och mer på försök nr 6. Har fortfarande halsbränna och tyngdkänsla i livmodern. Tempen tog ett rejält skutt uppåt Idag, så appen flyttade fram min ÄL 2 dagar, så enligt den är jag på ÄL+9 igen.. Supersvagt eller näst intill blankt fortfarande.

ÄL+9 räddad som väldigt tidigt. Hoppas ändå för din skull!
  • Tumvante
    Hejhejhejilc skrev 2017-06-14 06:00:10 följande:

Så lycklig just nu, testade med ett clearblue early nu på morgonen, ca 2 dagar innan BIM. Har försökt sedan missfallet i januari och kämpat för att få ägglossning (pco).

Härligt!!!! Grattis! Glad för din skull! Hoppas du får en fin graviditet
  • Tumvante
    ostarihavet skrev 2017-06-14 20:25:26 följande:

Kvällsuppdatering som sig bör

Vet inte om ni ser något, omöjligt att fånga på bild

God afton din lilla testgalning

Tycker du är väldigt tidigt ute, men visst såg jag något på dina öppnade test. Min iPad är för dålig på att visa bilder annars.

Jag tror och hoppas för dig nu! Mitt plus började synas på bim-4, bim-3 behövde jag inte gissa... Bim igår var det ett tydligt streck. Nu vill jag bara se ett streck som är lika starkt som teststrecket... Jag nojjar också
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-14 13:18:49 följande:
    Hur tidigt är denna lilla testgalning ute? Ser också något här och hoppas
  • Tumvante
    Sivans skrev 2017-06-14 22:11:53 följande:

Tror jag har BIM ca 25/6, hur tidigt vågar man testa? ????

Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-14 21:14:18 följande:

Bim -3 eller bim -5 tror jag :)

Tog ett från testlagret ikväll då jag tidigare graviditeter plussar starkare på kvällen..

Och ja ett svagt svagt streck dök upp inom 5-10 min..

Jag ser! Det ska ju helst vara inom fem min... Men jag tänker att det sätt borde öka på sig!
  • Tumvante
    ostarihavet skrev 2017-06-15 06:56:13 följande:

Haha! Till mitt försvaaaar, så tycker jag faktiskt det är kul att analysera tester ;D så mycket till liv har man! Och det ligger ändå något charmigt i att bli halvt hysterisk ;)

Men du!! Har du plussat så räcker det!! Ett plus är ett plus, stirra dig inte blind om det ör starkt! Stort grattis! <3

Haha, jo. Jag har också de billiga teststickorna så jag testar igen i morse. Positivt helt klart,men inte så där starkt som jag nu vill börja se det. Efter ett MA och hcg som blossade upp i maj så är jag lite nojjig... Men nu har jag kunnat se att det blev starkare... Om än bara lite...

Läkaren tog också blodprov sist som visade att det var nere i princip noll...
  • Tumvante
    Tumvante skrev 2017-06-14 22:34:51 följande:

Vågar o vågar... Det börjar väl bli lönt vid bim-4 kanske... Väldigt få plussar där... Och ultrafå plussar innan... Tror nog bim-3 till Bim+4, där flest ju plussar efter Bim... Lycka till!

det är ju super tidigt... Men måste ju vara ovanligt. Skulle du ej plussa så tidigt nu, hade jag ändå haft is i magen tills du var förbi bim. Ingen graviditet är den andra lik säger de ju.... Lycka till!
  • Tumvante
    isofija skrev 2017-06-15 06:33:58 följande:

Plussade idag! Är så lycklig så jag darrar i händerna.

Tio månaders försök och ett missfall, starkare plus och tidigare än den månaden jag fick missfall!

Så underbart! Stort grattis!
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-15 07:25:47 följande:

Du tror inte det är spök då?

Grattis!!!!
  • Tumvante
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-16 08:19:53 följande:

Tror jag ställer in mig på mens denna månad :/

Känns som att jag har missat det helt

Nej men vadå? Du hade ju sex de viktigaste dagarna!

Några dagar till o så kan du testa!
  • Tumvante
    Freya18 skrev 2017-06-16 10:22:07 följande:

Idag känns det lite som mensvärk och blöder mera. Bim på söndag. Kvinnokliniken säger att ibland kan hormonerna toka till det och slemhinnan blir tjock och det kan vara därför jag blött i 10 dagar och det bara fortsätter. Jag skulle kontakta dom nästa vecka ifall det inte har gått över.

Nu känner jag bara att jag vill ta en ordentlig paus och ha lite "semester" över sommaren. I höst väntar IVF för oss. Jag ska försöka samla krafterna ordentligt nu och bara njuta och leva så normalt som möjligt.

Lycka till med era härliga graviditeter och jag fortsätter hålla tummarna för er som fortfarande väntar!! Och jag vill även tacka för era goda råd och uppeppande samtal dom här senaste månaderna. :) Det har hjälpt mycket!

Tack du <3 hoppas att det tar sig när du slappnar av och inte tänker på det. Det känns som om det ska komma en 2018 bebis för dig ändå.

Lycka till och glad härlig sommar!
  • Tumvante
    Mammatil4trollungar skrev 2017-06-16 06:59:47 följande:

Ingen tvekan längre!! Jag är ju faktiskt gravid. Svårt att ta in och förstå :D

Bim-1 eller bim-3 :)

Så härligt! stort grattis!
  • Tumvante
    hannap90 skrev 2017-06-16 07:06:42 följande:

Stort grattis :D jag plussade igår, överlycklig!

Gratis till dig också!
  • Tumvante
    oONinniOo skrev 2017-06-17 08:34:30 följande:

Plus eller defekt test? Det här kom upp inom någon minut och hjärtat började rusa, tills jag såg hur tätt strecken sitter.. Typiskt nog sista stickan, men ska ändå till apoteket idag i annat ärende.

Jag tycker också det ser ut som ett plus! Vilken dag är du på?
Svar på tråden BIM Juni 2017