• emda91

    februaribebisar 2018

    Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

    Så är det fler som plussat?????

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

  • Svar på tråden februaribebisar 2018
  • ekonomimamman

    Hej! Plussade pyttesvagt imorse på testlagrets och nu på ett CB digitalt! Första barnet för mig och sambon, jag är 25 och han är 31 i höst. Enligt Natural Cycles är bf 3/2 2018. Grattis till ditt plus! 

  • Ampa

    Hej,

    Vad kul med en februari tråd????!

    Vi plusade i tisdags och är överlyckliga efter att ha försökt i 10 månader(och superoroliga för missfall). Bf 4/2. Jag är 28 och min sambo 33 år!

  • Ampa

    Har ni några symtom förresten? Jag har som mensvärk sedan äl, sjukt trött och jättevarm:)! Märker också att jag har ett väldigt känslosvall blir irriterad och ledsen för saker jag annars inte skulle bry mig om.

  • Bebo86

    Jag plussade i förrgår. Har kämpat sen förra sommaren efter att ha fått en MA och hoppas så innerligt att det ska gå vägen nu. Jag har molvärk stundvis, lite kass i kistan och är öm i tjejmagen. Fantastiskt kul med en februaritråd!

  • OctoberC

    Hej! Jag skulle verkligen uppskatta en hemlig Facebook grupp. Var med i en annan grupp förut som var så jäkla toppen! Fick dock missfall den gången.

    Plussade idag :)

  • ekonomimamman

    Skulle också vara peppad på en hemlig FB-grupp! 

    Jag har haft molvärk till och från sedan ÄL, men varje dag sedan i onsdags med lite skarpare stickningar i sidan. Vaknar varje morgon och är supervarm och jättearg, sambon har väl varit sådär glad över det haha. 

    Jag har i ett tidigare förhållande haft en bebis med OI som vi fick ta bort i vecka 18+2 då sjukdomen upptäcktes på UL. Det är en extrem benskörhetssjukdom och vår tjej var så dålig att hon inte skulle klarat sig. Därefter har jag haft 4 missfall varav ett med nuvarande sambo. Känner just nu inte rädsla för MF utan njuter av att vara gravid igen! Kommer ringa BM imorgon och försöka få in en tid snart eftersom jag vill hinna gå på flera UL pga min historik.  

  • 3hjärtan

    Jag har bf slutet av januari men lär väl bli flyttad till februari.

    För ett halvår sedan gjorde jag ett sent avbrytande pga kromosomfel. Äntligen plus igen men livrädd för mf denna gång. Men försöker tänka att händer det så får jag ta det då. Sen finns oro att det blir nåt fel igen.

  • OctoberC

    Ska vi skapa en hemlig Facebook grupp som kan heta "februaribebisar - 18" eller något? Någon som känner sig villig? :)

  • emda91
    OctoberC skrev 2017-05-27 16:55:29 följande:

    Ska vi skapa en hemlig Facebook grupp som kan heta "februaribebisar - 18" eller något? Någon som känner sig villig? :)


    Jag har skapat en sådan hemlig grupp! :) jag tänkte svara i tråden här ikväll. Har haft fullt upp idag och är upptagen en stund till :)
Svar på tråden februaribebisar 2018