• emda91

februaribebisar 2018

Efter att ha jobbat med syskon till vår son i 11 månader har vi äntligen plussat! Tänkte om vi är några stycken som har bf i februari 2018 så kan vi hänga här! (Eller i hemlig grupp på Facebook)

Så är det fler som plussat?????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-27 22:11
    Edit, skicka pm till mig om ni vill vara med i facebook-gruppen så löser vi det. Måste vara vänner för att det ska gå att lägga till dig i gruppen eftersom den är hemlig. Ni får självklart ta bort mig direkt igen sen :) haha

• Svar på tråden februaribebisar 2018
  • Sjuksköterska93

Jag plussade idag på ÄL 10. Cb digital visade gravid 1-2 och Cb smartnedräknare visade +. Jag och min man firade ett år som gifta idag och att få plus var DEN BÄSTA gåvan vi kunde få. Jag är 23 och han är 29. Jag är gärna med o fb gruppen. Beräknad bf 9/2. :)

• Bellisimo

Hej allihop! Jag plussade i lördags men väldigt svagt så tog ett digitalt idag som visade gravid 1-2 veckor. Är på ÄL+10 idag och BF verkar bli 8-9 februari. Men vågar inte vara glad åt något än, har haft två tidiga missfall förut. Men ville ändå gå med här :)

• emda91
    Sjuksköterska93 skrev 2017-05-28 23:18:05 följande:

Jag plussade idag på ÄL 10. Cb digital visade gravid 1-2 och Cb smartnedräknare visade +. Jag och min man firade ett år som gifta idag och att få plus var DEN BÄSTA gåvan vi kunde få. Jag är 23 och han är 29. Jag är gärna med o fb gruppen. Beräknad bf 9/2. :)

Härligt! Grattis! Verkligen jättekul present ju! :) Skicka gärna ett pm till mig så fixar vi  in dig i gruppen :D
  • emda91
    Bellisimo skrev 2017-05-29 08:28:58 följande:

Hej allihop! Jag plussade i lördags men väldigt svagt så tog ett digitalt idag som visade gravid 1-2 veckor. Är på ÄL+10 idag och BF verkar bli 8-9 februari. Men vågar inte vara glad åt något än, har haft två tidiga missfall förut. Men ville ändå gå med här :)

Grattis! :) ja, det är ju alltid väldigt oroligt i början. Vågar knappt vara glad jag heller ännu. 

Kul att du vill hänga på här :) Vill du gå med i gruppen på fb släng iväg ett pm till mig så löser vi det, lättare att diskutera och så där :D

• Bellisimo
    emda91 skrev 2017-05-29 11:34:39 följande:

Grattis! :) ja, det är ju alltid väldigt oroligt i början. Vågar knappt vara glad jag heller ännu. 

Kul att du vill hänga på här :) Vill du gå med i gruppen på fb släng iväg ett pm till mig så löser vi det, lättare att diskutera och så där :D

Kan du skicka ett privatmeddelande till mig så kan jag svara? När jag försökte skicka stod det "The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form. "
  • Mjbo

Hej!

Jag är gärna med här! Har precis plussat efter min första IVF behandling pga trasiga äggledare så kan jag ej bli gravid på naturlig väg. Är beräknad 5 februari :) 

• matilda1f1234

Hej

Vill gärna vara med i gruppen, 

plussade imorse efter uttag av p-stav den 30 mars! :) första gången någonsin jag är gravid så spännande!

beräknad bf 6 februari :)

• Februarimirakel

Hej alla! Jag hoppar in här. Har precis plussat med barn nummer 3. Bf är 2/2 2018 enligt mig som vet att min cykel är 30 dagar och inte 28 som min BM räknar på. Vill gärna vara med i FB-gruppen:)

Svar på tråden februaribebisar 2018