3e missfallet? Blöder men inte ont
Känslig? LÄS INTE
Vet it vart jag ska vända mig.. jag e otroligt orolig nu. Men drar hela historien från början. Imorse innam ja steg upp, så fick jag o sambon till de. Gick på toa o va inge konstigt med de, borstade hunden nån timme senare.. o skulle pp toa igen. Då såg ja att de kommit äldre blod, så ja duscha.. bytte om o bröt ihop .. synen av dehär gav mig påminnelse om dom två andra missfallen jag haft.. lugnar ner mih efter lite googlande.. va ju trots allt gammalt. Går på toa igen för en stund sen o nu kom de mer.. inte självmant. Utan fick som "pressa ur de".. nån liiiiiitwn klump o såg lite slemmigr ut, men kan ju som vara sperma som va kvar sen morgonen... men inge märkbart annars. Rött o färskt såg de ut denna gång.. nu sitter ja m oron i magen, har INTE ont.. som ja haft i dom två andra missfallen v 5 o v 6.
E i v 7 nu o går in i v8 på tisdag. Känner inget alls o ringde 1177 som bad mig kontakta bm imorgon.. hon önskade mig lycka till o hoppades de var pga samlaget. Nu undrar jag.. finns de några solskenshistorier så hoppet kanske inte är ute ?! Är de verkligen kört igen? Har någon varit med om samma? // orolig mamma