• Jooosen

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Isvattenis skrev 2017-06-14 20:50:25 följande:

Nej de tror jag dom simmar igenom :P

Själv har jag ju kört lactal balans med slut i förrgår och idag körde jag lite botox injektion och båda delarna rekommenderas inte vid barna görande. Jag velade fram o tillbaka med botoxen men känner nu när sommaren kommer att jag måste leva på.

Botox ost o bubbel :) livets gång till ett plus.

Haha

Ja hoppad!! Ja vi måste leva oxå!!
  • Jooosen

Cd 13 och rund cirkel på dubbel hormonindikator cb (har cykel på 28 dagar). Förra månaden fick jag blinkande cd 12 och fast cd 16. Har bara tre stickor kvar så får snåla nu!! Å hoppas äl är i helgen för då är både sambon o jag lediga och har tid!! Några äl känningar ni andra?

• Jooosen

Blinkande gubbe idag dag 14 (totalt 28). Fick förra månaden blinkande redan på dag 12 så är rätt olika. Nu jäklar blir der ligga i helgen!!

• Jooosen
    emizz skrev 2017-06-16 11:10:55 följande:

Kul att se fler med ÄL på ingång...nu har jag kommit över till väntan som är oliiiiiiidlig hahaha...

Haha ja den där hemska väntan....
  • Jooosen

Äl imorn tror jag. Ska snart testa med sticka. Sex imorse!! Woho och förhoppningsvis sex nån/några dagar framåt

• Jooosen

Finns ju massa olika sidor av detta men min kille sa imorse "tror inte jag kom så mycket" det spelar väl ingen roll egentligen haha?? Fan man blir knäpp med allt man tänker på :((

• Jooosen
    emizz skrev 2017-06-17 11:02:10 följande:

Inte riktigt säker på det där men det borde bli lite mindre för varje dag de får utlösning om man har sex flera dagar på rad...hinner inte producera upp igen antar jag men det behöver inte betyda att kvalitén är sämre för det...har läst någonstans att tre dagar på rad sen paus fast det kan ju vara en skröna.....bara kör på och glöm inte bort att njuta!!!!

Tack söta för svar! Precis man får kanske sluta tänka för mycket oxå (dock typ omöjligt haha)
  • Jooosen
    emizz skrev 2017-06-17 12:06:08 följande:

Håller med nästintill omöjligt att sluta tänka :) känner efter extra mycket nu tycker jag också...har lite molande och ilande värk från och till idag äh kan va jag som inbillar mig också haha

Ja verkligen! Har du haft äl eller hur var det? Jag hade blinkande gubbe igår men har inte testat med äl test än idag ...
  • Jooosen

Blinkande gubbe idag. Cd 15. Äl imorn eller måndag. Ska påpeka detta för sambon denna gång !!

• Jooosen

Fick bara blinkande gubbe på cb test igår. Dock hade jag kissat strax innan plus att det ej var morgonurin. Fick på kvällen igår väldiga äl känningar i magen. Testet skulle förmodligngwn visat fast glad gubbe men fick kanske endast blinkande pga ej koncentrerat urin? Vad tror ni? Hade sex igår innan äl värk och nu på morgonen efter verken. Hoppas vi prickat in bra ...

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017