För oss med BIM 1-7 juli 2017
åååh samma här fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen
åååh samma här fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen
Det är verkligen surt när kroppen spelar ett spratt med en. Jag har molvärk/mensvärk och thats it. Så jag räknar med mens till helgen och tog av någon dum anledning ett tidigt test som visade nada. Jag säger till alla andra att inte ta ett tidigt test, så gjorde jag det själv denna månad, fan!
Bim-3. Endast mensömma bröst så ställer in mig på mens på lördag :( så jävla tråkigt
Nu försöker vi hålla våra nyfikna fingrar borta från tester tills dagen efter bim
fan du har ju ändå ömma bröst. Inget sånt här för mig. Jag har lätt mensvärk, som ALLTID innan mens.
Men aprilbarn är fint det med och vi får dricka vin i juli!
Lördag!
Bim-2. Lite stick magen samt ömma (läs mensbröst). Så tror mensen kommer på lördag i vanlig ordning :(
Just avslutat en dejt med mina två vänner som både är gravida. Såklart glad för deras skull men känns lite som ett slag i ansiktet. De vet inte att vi försöker. Sorry denna bitterhet!!!
Det är tufft att höra när man själv försöker och inte lyckas. De flesta av våra vänner vet att vi försöker med en trea. Men det bara liksom vill sig inte.
Ja jag funderar oxå på att ta paus. Men samtidigt kommer ja sakna er att prata med haha!!
Mensvärk mellan benen idag. Bim imorn. Senaste månaderna har jag fått det innan mens. Nån mer som får det? Är nojig för att d ska vara nåt fel ..
Jag håller tummarna på att det där inte är mensvärk utan växtvärk. Kramis
Idag kom mensen :( faaaaaan
Men neeeeej!!!! Kram <3 <3
Pinsam fråga men hur era flytningar nu? Som inte fått mens än? Tycker jag har ovanligt mycket flytningar. Vita tjocka.
Började småblöda igår. Idag knappt något? Mensen brukar alltid komma som en bomb!! Värken känns mer i underlivet inte magen. Har någon haft liknande???
Så hade jag förra månaden. Blödde knappt något. Samma sak denna månad. Fattar noll
Blöder du inget alls nu?
Hur går det med din "mens"? Min är slut idag.
Noll symtom. Den enda jag känt är som nått form av sendrag när jag kastat mig upp ut soffan typ.
Brösten är som vanligt, bröstvårtorna kanske något mer putiga.
Min mens brukar komma dom en klocka ÄL+13 och när jag igår fick positivt på ägglossnings test och tappen va varken mjuk eller öppen så fick jag lite hopp.
Så idag på BIM och mensen hade inte kommit vid lunch så ....
Mannen fyller år i slutet av veckan. Ska jag hålla mig? :P
Mensen kom på utsatt dag :(. Blir att byta strategi, vi kör på som fan under ÄL dagarna och är helt slut mellan ÄL och mens. Nu blir det nog att även köra efter ÄL. Kanske släpps ägget senare. Det är svårt efter två år att hålla motivationen och suget på att ligga så ofta uppe men what to do. Annars fortsätter vi hos fertilitetsläkaren i augusti igen.