För oss med BIM 1-7 juli 2017
Jag vet inte riktigt vad som är positivt eller ej kring flytningar. Men det har ju inte gått så lång tid än. Moler i magen med. Hatar att vänta.
Jag vet inte riktigt vad som är positivt eller ej kring flytningar. Men det har ju inte gått så lång tid än. Moler i magen med. Hatar att vänta.
Äl +5. Nu brukar ja få ömma bröst inför mensen. Mina bröst känns lite svullna men annars inget symptom. En känsla att det inte tagit sig denna gång... vet att det är tidigt men ändå !
Glad midsommar !! :)
Äl+7 könner bara ömet i brösten som vanligt annars inget :((
Idag var jag ute och sprang milen första gången ever. Hade inte problem med det. Snustorr där nere och inga känslor av graviditet what so ever. En vecka kvar tills mens...snyft
Jag tog också ett test igår som bara visade en tunn skugga så det är inget jag tror är något. Borde vara tydligare då. Får allt vänta till bim nu men känner typ inget i kroppen och har varit sjuk så tror inte det tagit sig :( känner mig överlag ledsen idag. Varför kan det inte bara gå direkt?
Samma även här.. jag har även en känsla av att det inte blivit något denna månad heller. Känns trots det ok även om det såklart hade varit så väldigt välkommet!
Tycker även att det känns så tröttsamt att allt som kan vara ett gravsymtom även är saker man kan uppleva innan mens. Så svårt att veta vad som är vad.. så jag är inställd på att det inte tagit sig även om jag fortf har ganska lång tid kvar till bim så säger magkänslan att det inte blev något.
Idag känner jag mig riktigt trött på den här eeeeviga väntan.. hur gör ni andra för att fördriva tiden och inte fundera på om det blev något den här månaden? Så fort jag kommer hem från jobbet så börjar jag fundera, kolla kalender/dagar, känna efter om jag känner något..
Än så länge, känner jag inte ett smack :(
min mens efter p piller stop (ett år sen) har pågått väldigt kort. Ca 2 max 3 dagar. Blöder dock mycket första dagen. Blir nojig att det kan ha o göra med att man inte har ägglossning. Har dock fått utslag på äl test o brukar känna av den. Urs gud vad man nojjar!!!!! Nån som vet?
Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(