• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • luciabarn

Idag känner jag mig riktigt trött på den här eeeeviga väntan.. hur gör ni andra för att fördriva tiden och inte fundera på om det blev något den här månaden? Så fort jag kommer hem från jobbet så börjar jag fundera, kolla kalender/dagar, känna efter om jag känner något..

Än så länge, känner jag inte ett smack :(

• Isvattenis
    luciabarn skrev 2017-06-26 17:03:24 följande:

Idag känner jag mig riktigt trött på den här eeeeviga väntan.. hur gör ni andra för att fördriva tiden och inte fundera på om det blev något den här månaden? Så fort jag kommer hem från jobbet så börjar jag fundera, kolla kalender/dagar, känna efter om jag känner något..

Håller med. Den här månaden är jag ändå rätt chill. ÄL +6 idag o mens svullen om magen. Ingen annan känning
  • Jooosen

Urs samma här! Känner inte ett skit äl+9. Har redan ställt in mig på nästa cykel. Vet inte hur man fördriver tiden tyvärr. Kollar oxå appar och fl om vart annat.
  • celluliten
    miimee skrev 2017-06-26 14:08:04 följande:

Heja dig och er!!

Då har vi samma, 3-4/7.

Ja att vara gravid är inte riktigt min grej, svårt att njuta särskilt mycket av flera månaders "magsjuka".. Själva förlossningen var "lätt" i jämförelse med den långa "plågan" innan :D

Spännande! Jag ska hålla tummarna!
  • brennaV

Känner lite som du. Idag har jag börjat få mensvärk, precis som innan mens. Så det suger lite nu. "Fördelen" är att jag kan dricka vin även under julimånad

• luciabarn
    brennaV skrev 2017-06-26 17:58:30 följande:

Känner lite som du. Idag har jag börjat få mensvärk, precis som innan mens. Så det suger lite nu. "Fördelen" är att jag kan dricka vin även under julimånad

Haha det är nog så man får se på det :)
  • EmmaoFredrik

Jag har fortfarande molande värk, jag hoppas att det betyder nått. Men man vet ju aldrig. Jag har 9 dagar till bim.

• luciabarn
    EmmaoFredrik skrev 2017-06-26 20:08:57 följande:

Jag har fortfarande molande värk, jag hoppas att det betyder nått. Men man vet ju aldrig. Jag har 9 dagar till bim.

Då har vi bim samma dag :) håller tummarna för dig!
  • Jooosen

min mens efter p piller stop (ett år sen) har pågått väldigt kort. Ca 2 max 3 dagar. Blöder dock mycket första dagen. Blir nojig att det kan ha o göra med att man inte har ägglossning. Har dock fått utslag på äl test o brukar känna av den. Urs gud vad man nojjar!!!!! Nån som vet?

• Hmjn89

6 dagar till BIM... Alla känningar borta förutom svagt illamående om dagarna, extrem trötthet och monsterflytningar. Kan lika gärna vara menssymptom alltså. Testade med CB igår, supernegativt såklart. Min förra grav testade jag mig också för tidigt, fick neg och testade pos några dagar senare. Mitt sista hopp just nu.

Så himla deppig, fått reda på två grav idag och jag blev inte ens glad... Om det inte tar sig bokar vi dock resa i februari, trevligt tröstpris. Och vin är ju som sagt gott

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017