För oss med BIM 1-7 juli 2017
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?
ÄL
brennav:
21-22/6
BIM
brennav:
3/7
Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(
Någon mer som har känslan av att svettas? Hela kroppen känns så varm och vill bara dricka isvatten. Jag kokar!
Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(
Så jävla olikt mig, men jag tog ett gravtest billiga stickor från testlagret, äl +10. Var totalblankt! Depp de Lux så nu blir det ett glas rött!
Så jävla olikt mig, men jag tog ett gravtest billiga stickor från testlagret, äl +10. Var totalblankt! Depp de Lux så nu blir det ett glas rött!
fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen
I februari hade jag negativt på bim -2, men plussar på dagen D.
Fattar inte varför jag tog ett jävla test. Dessutom är Jag snustorr där nere som innan mens, och jag har lätt molvärk som dagarna innan mens. Fördelen är att jag får dricka vin i juli
Nackdelen är att det inte blir en marsbebis<3
åååh samma här fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen
åååh samma här fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen