• brennaV

För oss med BIM 1-7 juli 2017

Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

ÄL

brennav:

21-22/6

BIM

brennav:

3/7

• Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • celluliten
    miimee skrev 2017-06-27 13:34:39 följande:

Någon mer som har känslan av att svettas? Hela kroppen känns så varm och vill bara dricka isvatten. Jag kokar!

Jag med. Jobbar inom vården och får kväljningar av arr hjälpa folk på toaletten. Brukar klara mig för det mesta men inte nu.. svett och kväljningar, livet på topp! :D
  • FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-06-27 14:08:34 följande:

Äl+10 idag. Känner bara ömma mensbröst. Fan :(

Är illamående och andfådd stundtals. Vill veta nu. Men känns inte som att det blev något.
  • brennaV

Så jävla olikt mig, men jag tog ett gravtest billiga stickor från testlagret, äl +10. Var totalblankt! Depp de Lux så nu blir det ett glas rött!

• luciabarn
    brennaV skrev 2017-06-27 17:25:20 följande:

Så jävla olikt mig, men jag tog ett gravtest billiga stickor från testlagret, äl +10. Var totalblankt! Depp de Lux så nu blir det ett glas rött!

Det är fortfarande tidigt och kan bli + sen! Glöm inte det. Även om man vill veta nu, och helst få ett + när man testar tidigt :/
  • EmmaoFredrik
    luciabarn skrev 2017-06-27 13:37:18 följande:
    Ja jag har en dotter! Men minns inte riktigt hur det var innan jag plussade med henne. Tror inte jag tänkte så mycket på gravsymtom då heller :P vilket är lite irriterande nu. Har du barn sen innan?

Jag har idag tjocka vita flytningar.. vet inte om det är något annorlunda än vanligt direkt?
    Jag har två pojkar som är 6 o 9 å nu längtar vi efter en trea ????
    Vet du jag har oxå tjocka vita flytningar brukar inte ha de. Kan ju hoppas de är nått positivt. Mår lite illa till o från men jag vet inte.
  • luciabarn
    EmmaoFredrik skrev 2017-06-27 17:52:43 följande:
    Jag har två pojkar som är 6 o 9 å nu längtar vi efter en trea ????
    Vet du jag har oxå tjocka vita flytningar brukar inte ha de. Kan ju hoppas de är nått positivt. Mår lite illa till o från men jag vet inte.
    Då håller vi tummarna för att det är något positivt! :D jag känner verkligen ingenting.. visst är jag trött, och kan på morgonen känna av lite brännande känsla i halsen, som vid halsbränna. Men jag tänker att såna saker kan ju bero på helt vanliga saker så som att man kanske sovit lite sämre senaste tiden, eller att man är lite stressad på jobbet inför semester... att jag inte åt frukost tillräckligt tidigt osv osv. Jag känner inget som är supertydligt ihopkopplat med en graviditet därmed är jag inställd på att mensen kommer komma :/
  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-27 17:25:20 följande:

åååh samma här Rynkar på näsan fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen Glad
  • brennaV

I februari hade jag negativt på bim -2, men plussar på dagen D.

Fattar inte varför jag tog ett jävla test. Dessutom är Jag snustorr där nere som innan mens, och jag har lätt molvärk som dagarna innan mens. Fördelen är att jag får dricka vin i juli

Nackdelen är att det inte blir en marsbebis<3

emizz skrev 2017-06-27 18:52:55 följande:

åååh samma här  fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen 

• Jooosen
    emizz skrev 2017-06-27 18:52:55 följande:

åååh samma här  fick hem mina testa tidigt stickor i eftermiddags och kunde givetvis inte hålla mig haha det va helt blank.....får nog börja ställa in mig på att satsa nästa månad igen 

Samma här. Tokblankt nästa månad då jävlar!!
Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017