IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Åååh grattis!!! :D
bara en uppdatering: så 5 befruktade ägg (av totalt 11). Får dock vänta 5 dagar innan återföring, vet inte om det är bra eller dåligt eller inget av det. Under själva samtalet var jag så stressad och rädd för att sköterskan skulle säga att inga ägg var befruktade, så kom mig inte för att fråga sen.
Känner såå med er. Det är tortyr för kroppen detta, men ge inte upp <3
Tack snälla för ert stöd. Så otroligt skönt att inte känna sig enda i världen <3
bara en uppdatering: så 5 befruktade ägg (av totalt 11). Får dock vänta 5 dagar innan återföring, vet inte om det är bra eller dåligt eller inget av det. Under själva samtalet var jag så stressad och rädd för att sköterskan skulle säga att inga ägg var befruktade, så kom mig inte för att fråga sen.
Hoppfullhet - du har testdag idag? Har du testat?
Vad härligt. Då vill de odla vidare till blastocyster!! 5-dagars embryo med andra ord. Detta kommer gå så bra.
Ja, det blev ett + :) ett delmål avklarat, men många kvar *puh*
Grattis!! :) vad roligt!
Nu är Ovitrellen tagen och vi är ett snäpp närmare ÄP! :D