• Cutiemommy

Nedräkning RUL

Nedräkning tilll RUTINULTRALJUD!!!!!!!!!!!! Hur många dagar har ni kvar?

• Svar på tråden Nedräkning RUL
  • Cutiemommy
    Estor skrev 2017-06-21 09:56:17 följande:

16 dagar.. känns som en evighet!!

Samma här!!! Fast 15 kvar här :( kan inte tiden gå fortare
  • Cutiemommy
    Nykär15 skrev 2017-06-21 08:31:30 följande:

22 dagar kvar  börjar kännas nära nu på nåt sätt ändå! 

Vi ska inte ta reda på kön. Hade chans få veta redan 11+5 när vi fick svar på NIPT men vi bockade bort den rutan då vi vill ha överraskningen. Men är ändå sjuuukt nyfiken förstås. Har en av varje sen innan så har ingen önskan åt något håll  vi har kämpat för detta lilla liv, så bara att få träffa hen i december skulle kännas magisk. 

Så himla starkt att tacka nej :D Det skulle nog inte jag klara av! Nu får vi hoppas på att dessa dagar går fort
  • Nykär15
    Cutiemommy skrev 2017-06-21 11:59:00 följande:
    Så himla starkt att tacka nej :D Det skulle nog inte jag klara av! Nu får vi hoppas på att dessa dagar går fort
    Men jag vill ju verkligen inte veta, så det var inte speciellt svårt :) känns nästan svårt att få undvika att veta, så jag hoppas jag inte råkar se nåt på RUL.
  • telly

Har inte fått en tid än men minst 12 veckor... är bara i v 6 så känns som en evighet.

Har ni kollat att hjärtat slår innan eller är rul första ultraljudet?

• llindaaa
    telly skrev 2017-06-21 20:28:40 följande:

Har inte fått en tid än men minst 12 veckor... är bara i v 6 så känns som en evighet.

Har ni kollat att hjärtat slår innan eller är rul första ultraljudet?

Åh, då är vi i samma vecka :D 

Jag funderar på att ringa gyn och fråga om man kan få sig ett ultraljud typ snart, vill så gärna veta att allt är okej och få det svart på vitt att det verkligen finns någon i magen <3 Hur ska du göra? 

Sorry off topic btw
  • _Lini

16 dagar kvar.

Blir tredje ultraljudet. Gjorde ett pga ev utomkveds i v 7-8. Sen v12-13 med kub.

Känns som magen står still och jag mår som vanligt så längtar att få se att allt är ok igen :)

• Cutiemommy
    Mia86a skrev 2017-06-21 23:10:02 följande:

13 dagar kvar här

Åh du har innan mig då! Va kul
  • ph8205
    Cutiemommy skrev 2017-06-20 23:05:13 följande:

Tänkte också göra så :) Ta reda på kön men inge berätta för någon men de känns så himla svårt för man vill ju dela med sig;) hur många dagar har du kvar nu?

19 dagar kvar nu
Svar på tråden Nedräkning RUL