• Cutiemommy

Nedräkning RUL

Nedräkning tilll RUTINULTRALJUD!!!!!!!!!!!! Hur många dagar har ni kvar?

• Svar på tråden Nedräkning RUL
  • Nykär15
    princess77 skrev 2017-07-12 10:48:01 följande:
    Ok,mysigt det med :)

Vi kollade inte förra gången men denna gången vill jag veta ( och storebror).

Skall bli så spännande,magkänslan säger tjej denna gången men en lillebror är lika välkommet!
    Jag är tvärtom, har kollat med de två stora barnen, har en son och en dotter. Resan till att komma så här långt med en graviditet har varit lång och jobbig så bara jag får ett levande barn är lyckan total Hjärta känns verkligen så oviktigt att veta och känns mysigt få veta först när liten ligger på magen. 
  • princess77

Ja lång resa kan jag skriva under med här med! Första barnet tog 5,5 år och denna gången tog det 6 år och ett missfall för att komma hit..

• Nykär15
    princess77 skrev 2017-07-12 11:09:24 följande:

Ja lång resa kan jag skriva under med här med! Första barnet tog 5,5 år och denna gången tog det 6 år och ett missfall för att komma hit..

Ja vägen till barn kan vara tuff.
  • Nykär15

RUL idag och allt såg bra ut! Så lycklig och tacksam!!

Flyttad från 13/12 till 9/12.

• Cutiemommy
    Nykär15 skrev 2017-07-13 10:14:01 följande:

Grattis!!!! Så vackert
  • princess77
    Nykär15 skrev 2017-07-13 10:14:01 följande:

Grattis! Va härligt! Jag är också beräknad den 13 dec,får se om vi får behålla det datumet :)

Jag fyller dock år den 9 dec så det datumet för bebisen låte bli.
  • Nykär15
    princess77 skrev 2017-07-13 12:05:27 följande:
    Grattis! Va härligt! Jag är också beräknad den 13 dec,får se om vi får behålla det datumet :)

Jag fyller dock år den 9 dec så det datumet för bebisen låte bli.
    Spännande se vad du får för dag då! 
  • princess77

Spännande! Bara 1,5 dygn kvar till RUL. Ber till alla högre makter att bebisen är frisk! Hoppas också att vi får redo på vem det är där inne så man kan börjar drömma och planera på riktigt. Har väntat 6 år på detta syskon och kan fortfarande knappt fatta att det händer :)

• Jsv17

Rul imorgon kl 10:30, lika mängd spänd förväntan som nervositet. Håll tummarna för mig imorgon förmiddag tjejjer!

• princess77
    Jsv17 skrev 2017-07-16 20:06:02 följande:

Rul imorgon kl 10:30, lika mängd spänd förväntan som nervositet. Håll tummarna för mig imorgon förmiddag tjejjer!

Spännande!! Håller tummar och tår och ni får bra besked. Så mysigt att få se bebisen igen.

Vi skall gå imorgon,vi såg bebisen på Kub i vecka 12 och allt var bra men visst är jag lite nojig ändå. Längtar så mycket!
Svar på tråden Nedräkning RUL