• Anonym ((Upprörd Fru))

min man har levt "dubbelliv"

Hej.. jag ska försöka att inte bli helt hysterisk i denna tråden. men jag är så jävla upprörd just nu. 

Jag och min man har varit gifta i 7 år nu i sommar, vi har ett barn tillsammans (15 år) som vi fick när vi fortfarande var sambos då.
    Jag tycker att våran relation har varit/ÄR bra (fram tills nudå...!!!). Vi har haft våra upp-och-ner gångar men vi har alltid klarat oss bra. Sexlivet kanske har varit lite lugnare nu på de senare åren då vi båda har fullt upp med våra jobb.

Igår eftermiddag så åkte min man och dotter hemifrån för att handla lite. Jag satt i köket och sydde lite och så hörde jag någonting som plingade till - ljudet av hans iPhone. Han hade glömt den i köket. Jag gick fram till köksbänken och så såg jag ett sms och en bild på skärmen.
    Vi kan säga att kontakten hette "Monica". På sms:et stod det "När ska du komma förbi? Var ett tag sedan nu". Och så var det en bild på ett barn!! En bebis runt 1-2 år skulle jag tro. Mitt hjärta slutade slå för en sekund och jag blev så jävla arg. 
    När han kom hem så skickade jag dottern till mormor & morfar då jag ville konfrontera honom. Och ja, SE PÅ FAN!!! Han erkände att han hade ett annat barn som var 2 år. Att han hade varit otrogen!!!!!!!!! Det var tydligen när han hade gått ut på krogen med några vänner som den där jävla slynan hade tagit sig an honom.
    Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är så jävla arg och upprörd, JAG ÄR BESVIKEN! Jag litade så mycket på honom. Jag förstår nu varför han ibland var "sen från jobbet" och vad han gjorde då.

Jag har inte sagt något till min dotter då jag inte vet vad jag ska säga. 

Någon som satt i en liknande situation?? jag behöver råd.

• Svar på tråden min man har levt "dubbelliv"
  • Fennyxx
    Anonym (?) skrev 2017-06-18 14:52:13 följande:

Vill den andra kvinnan ha honom?

Om han vill ha henne också så kan ju hon flytta in med barnet i huset så kan du få hennes lägenhet. Då löser ni ju bostadssituationen.

Eller så kan han flytta till älskarinnans lägenhet.
  • Anonym (Oj oj)

Ts på några timmar hinner du få veta att han varit otrogen. Har ett barn till. Träffat barnet och tjejen. Bestämt dig för att skilja dig. Ställt dig i bostadskö och skrivit här.

Med det sagt ts du kommer att klara dig galant framöver utan denna knöl. Själv hade jag nog inte slutat skrika och gråta än om det varit jag.

• Whitehorse1979

OMG för att citera tonåringarna.

Jag hade gjort frukost bara för att sen kasta den på honom, typ hett jäkla kaffe.

Kommunicerade han en enda gång sin åsikt om ert sexliv till dig undrar jag då?

• Kirenaj68
    Anonym (Kim) skrev 2017-06-17 18:53:02 följande:

Bra novellstart, väntar på nästa avsnitt.

Ja. Lite så känner jag också. Visst händer sådana saker som detta, men det här känns som en uppdiktad historia. 
  • Kirenaj68
    Anonym ((Upprörd Fru)) skrev 2017-06-18 11:26:57 följande:

Hej igen allihopa..
    Ja, somsagt så åkte jag till hem till hans älskarinna. Jobbigt var det men jag tror detta är ett steg i processen att gå vidare.
    Det var svårt att hålla ilskan inne men jag höll mig lugn under vårat samtal, för barnets skull och för min egen..
    Hon har mått rätt så dåligt över vetskapen att hon har fött ett barn till en redan gift man. Och ja, det blev väldigt känslosamt. 

Jag har bestämt mig för att skilja mig från det jävla äcklet till gubbjävel. Har ställt mig i bostadskö men sålänge så måste jag bo kvar med dottern i vårat hus.. känns förjävligt. 
    Det som känns mest jävla sjukt är att han inte visar så mycket ånger.. han har sagt förlåt en jävla gång.. han blev sur i morse för att jag inte gjorde någon frukost till honom.. tycker han själv kan göra sin jävla frukost.. han verkar inte fatta  vad han har gjort!! HAN SÄGER att han gjorde det han gjorde för att vårat sexliv inte var "på topp" under den perioden... är det jag som har gjort fel??

Hur fick du hennes adress? Gav han den till dig frivilligt? Hade han hemlighållit för henne att han redan var gift? Om hon nu mådde dåligt över att hon fick barn med en gift man. När fick hon reda på att han var gift?
  • Plupp73

Du har inte gjort fel. Skulle alla med en partner med minskad sexlust pga graviditet, efter förlossning, depression, torra slemhinnor under klimakteriet osv (name it) då ta sig rätten att ligga runt lite, och skaffa ytterligare barn till höger och vänster. 
    Han har valt att äta kakan och haden kvar. Han är ett praktsvin, som dessutom brukar få frukosten serverad - och blir sur när detta inte sker trots omständigheterna. Ägna inte en sekund till åt honom....you can do MUCH better!

Anonym ((Upprörd Fru)) skrev 2017-06-18 11:26:57 följande:

Hej igen allihopa..
    Ja, somsagt så åkte jag till hem till hans älskarinna. Jobbigt var det men jag tror detta är ett steg i processen att gå vidare.
    Det var svårt att hålla ilskan inne men jag höll mig lugn under vårat samtal, för barnets skull och för min egen..
    Hon har mått rätt så dåligt över vetskapen att hon har fött ett barn till en redan gift man. Och ja, det blev väldigt känslosamt. 

Jag har bestämt mig för att skilja mig från det jävla äcklet till gubbjävel. Har ställt mig i bostadskö men sålänge så måste jag bo kvar med dottern i vårat hus.. känns förjävligt. 
    Det som känns mest jävla sjukt är att han inte visar så mycket ånger.. han har sagt förlåt en jävla gång.. han blev sur i morse för att jag inte gjorde någon frukost till honom.. tycker han själv kan göra sin jävla frukost.. han verkar inte fatta  vad han har gjort!! HAN SÄGER att han gjorde det han gjorde för att vårat sexliv inte var "på topp" under den perioden... är det jag som har gjort fel??

• EnAnonumius
    Kirenaj68 skrev 2017-06-18 16:10:01 följande:
    Hur fick du hennes adress? Gav han den till dig frivilligt?
    Det är fantastiskt vad man kan göra med ett mobiltelefonnummer och siten eniro.se eller hitta.se om man vill ha tag på en persons adress.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Virrepannan
    EnAnonumius skrev 2017-06-18 16:39:59 följande:

Det är fantastiskt vad man kan göra med ett mobiltelefonnummer och siten eniro.se eller hitta.se om man vill ha tag på en persons adress.

Ungefär min tanke också..!
  • Anonym (Rut)
    Kirenaj68 skrev 2017-06-18 15:59:39 följande:
    Ja. Lite så känner jag också. Visst händer sådana saker som detta, men det här känns som en uppdiktad historia. 
    Kirenaj68 skrev 2017-06-18 16:10:01 följande:
    Hur fick du hennes adress? Gav han den till dig frivilligt? Hade han hemlighållit för henne att han redan var gift? Om hon nu mådde dåligt över att hon fick barn med en gift man. När fick hon reda på att han var gift?
    Förstår om TS inte vill svara på dina (många) frågor eftersom du börjar med att ifrågasätta hennes trovärdighet.

• Anonym (P)

Vilken patetisk man, stackars dig..

Svar på tråden min man har levt "dubbelliv"