Ser att du är ute och nöjesflyger och förstör klimatet igen
Så alla som nöjesflyger förstör klimatet?
2017-06-21 kontrollant Ser att du är ute och nöjesflyger och förstör klimatet igen, "Alice Charlotte".
Så alla som nöjesflyger förstör klimatet?
2017-06-21 kontrollant Ser att du är ute och nöjesflyger och förstör klimatet igen, "Alice Charlotte".
Är väl aldrig ett nöje att flyga?
Hatar att sitta i ett plan i 11 timmar till Thailand..
Men jag har kompenserat det med att jag har en robotklippare så lite miljövän är jag..
Den krassa sanningen är väl: ja, alla som nöjesflyger bidrar till att förstöra klimatet. Till och med ännu mer än alla som kör fossildriven bil eller som käkar onödigt mycket kött. Flyg släpper ut hysteriskt mycket dåliga ämnen på dåliga ställen. Är det värt det? Det får var och en själv avgöra.
Den krassa sanningen är väl: ja, alla som nöjesflyger bidrar till att förstöra klimatet. Till och med ännu mer än alla som kör fossildriven bil eller som käkar onödigt mycket kött. Flyg släpper ut hysteriskt mycket dåliga ämnen på dåliga ställen. Är det värt det? Det får var och en själv avgöra.
Ja. Hur kan det vara en nyhet för någon att man belastar miljön extra mycket när man flyger ?
Det finns ingen global uppvärmning. Det är bara båg.
Jag flyger massor i tjänsten det är helt galet faktiskt, massa möten borde kunnas göra via digitala medier istället.