hanna8911 skrev 2017-10-21 09:17:42 följande:
Då hoppas vi inte på någon blödning idag! Gjorde du fet? Ne lite molande mensvärk som kommer har går och ömma bröstvårtor men annars inget annat! Mina förhoppningar är inte så högs denna gången tyvärr men jag vet inte, man kandke inte känner mer!
Nä jag gjorde ET, fick inga till frysen. Du?
Jag tror det är positivt att inte känna så mycket. I jan när jag blev gravid men fick MF kände jag inget, kanske lite molvärk bara.
Dom 2 sista försöken så har det huggt och haft sig, även lite håll känsla på vänster sida. Men inget pluss på Stickan alls. Nu har jag bara lite ömma bröst o lite molvärk. Jag ser det som positivt :)
hanna8911 skrev 2017-10-21 10:27:08 följande:
Gjorde med ET, vet ännu inte om något av de andra 10 klarade sig till frysen. Men då odlades dina i 5 dagar? Tänkte på att våra datum för test är så långt i från varandra! Då hoppas jag helt enkelt att det är positivt för oss båda!! Håller tummarna! Ska du testa innan testdag?
Nä mina är bara 3 dagars, fast vi har TD 12 dagar efter Insättning. Så olika från klinik till klinik. Jag satte in förra torsdag så Rd 9 är jag på idag, skrev fel igår.
Hur många dagar efter testar ni?