• Milla8101

Vi som börjar med IVF hösten 2017

ivfbebis skrev 2017-10-22 19:44:03 följande:

Ok tack!

Jag har aldrig tagit något annat än menopur. Jag hoppas det går bra med elonva :/

Klart det kommer går bra, nålen är ganska tunn oxå!

Lycka till, när kör ni igång?
  • Milla8101
    jamka skrev 2017-10-22 19:05:03 följande:

Jag har inte testat akupunktur men det verkar som mitt problem är inte att bli gravid utan att inte få missfall. Lycka till på onsdag!

Varför kan det inte bara vara lätt :(

Finns säkert nått inom akupunktur som hjälper för det oxå, slemhinnan byggs upp för att ägget ska gotta tills sig i som hon sa :) men även genomströmningen av blodet hjälps till oxå, va jag fattade det som.

Tack:)
  • Milla8101

Ni som har haft ömma bröst under ruvningen, avtog det och det ändå blev pluss? Mina slutade att ömma nu idag på RD11, man blir ju så nojjig???? Mensen har tidigare kommit på RD10 så den dagen är passerad iaf????

• Milla8101
    Nube skrev 2017-10-23 20:28:28 följande:

Jag fick ömma bröst först på rd 16 och sedan dess hade det bara blivit värre.. vissa dagar känns helt ok dock. När ska du testa? Håller tummarna :)

Har TD på onsdag men kanske tjuvtestar imorgon, ska se vad mannen tycker.

Tack!
  • Milla8101

Testade negativt idag. 4 försöket, man blir så jävla less på detta. Vi får se hur vi gör framöver, funderar på ÄD. Någon som har erfarenhet?

• Milla8101
    waldesten16 skrev 2017-10-25 17:01:59 följande:

Beklagar att det inte gick vägen. Förstår din besvikelse

Ja det har ju varit ett par stycken nu :(

Tack!
  • Milla8101

Hej

Är det nån som får väldigt ont på sidan av magen efter misslyckade försök alltså när mensen kommer igång! Har det nästan varje gång. Febrig, svettas o skit ont.

• Milla8101
    waldesten16 skrev 2017-10-26 09:54:33 följande:

Jag hade det. Fick feber och kraftig mensvärk. Har fortfarande lite ont och då har jag slutat blöda.Blödde även betydligt mer än vad jag brukar och längre. Skönt att höra att det inte är bara jag som reagerade så.

Eller hur, alltid skönt när det är fler. Mitt sitter alltid på vänster sida oxå!

Känns det bättre nu?
  • Milla8101
    waldesten16 skrev 2017-10-26 11:23:40 följande:

Ja det är bättre nu än vad det var, men är fortfarande öm i äggstocksregionen. Och till och från mensvärk. Var tvungen igår att både ta ägglossningstest och gravtest för att bara konstetera att inget gav utslag. Vilket det inte gjorde såklart. Men tankarna far runt så tillslut vet man varken till eller från.

Hur mår du? Hur ska du fortsätta nu?

Bra att dubbelkolla, man vet ju inte som sagt. Det händer så mycket i kroppen.

Detta var vårat 5 försök, har ju dåligt amh så det lutar åt att vi kör ÄD i Riga lr nått. Vi har inte hunnit diskutera det bara än.

Ni då?
Svar på tråden Vi som börjar med IVF hösten 2017