Vi som börjar med IVF hösten 2017
Ok tack!
Jag har aldrig tagit något annat än menopur. Jag hoppas det går bra med elonva :/
Lycka till, när kör ni igång?
Ok tack!
Jag har aldrig tagit något annat än menopur. Jag hoppas det går bra med elonva :/
Jag har inte testat akupunktur men det verkar som mitt problem är inte att bli gravid utan att inte få missfall. Lycka till på onsdag!
Ni som har haft ömma bröst under ruvningen, avtog det och det ändå blev pluss? Mina slutade att ömma nu idag på RD11, man blir ju så nojjig???? Mensen har tidigare kommit på RD10 så den dagen är passerad iaf????
Varför blir det massa ??? La ju in lite smileygubbar :)
Jag fick ömma bröst först på rd 16 och sedan dess hade det bara blivit värre.. vissa dagar känns helt ok dock. När ska du testa? Håller tummarna :)
Testade negativt idag. 4 försöket, man blir så jävla less på detta. Vi får se hur vi gör framöver, funderar på ÄD. Någon som har erfarenhet?
Beklagar att det inte gick vägen. Förstår din besvikelse
Hej
Är det nån som får väldigt ont på sidan av magen efter misslyckade försök alltså när mensen kommer igång! Har det nästan varje gång. Febrig, svettas o skit ont.
Jag hade det. Fick feber och kraftig mensvärk. Har fortfarande lite ont och då har jag slutat blöda.Blödde även betydligt mer än vad jag brukar och längre. Skönt att höra att det inte är bara jag som reagerade så.
Ja det är bättre nu än vad det var, men är fortfarande öm i äggstocksregionen. Och till och från mensvärk. Var tvungen igår att både ta ägglossningstest och gravtest för att bara konstetera att inget gav utslag. Vilket det inte gjorde såklart. Men tankarna far runt så tillslut vet man varken till eller från.
Hur mår du? Hur ska du fortsätta nu?