mileythebunny skrev 2018-01-30 10:10:51 följande:
När var det du har testdag? Och bim? Två olika test som visar svaga streck tycker jag själv låter lite som ett plus. För vissa tar det ju bara längre tid att få upp håg-nivån i kroppen och urinet... I instruktionerna till mina grav.test står det t.o.m att det spelar ingen roll om strecket är svagt eller starkt, ett streck är ett streck och ett streck är ett plus...
Lycka till! Själv börjar min mens sakta men säkert komma igång verkar det som. Jag har testdag 3/2 men bim imorgon.
Testdagen var i måndags tror jag kanske söndags nej måndags var det nog. Lappen ligger på ett bra ställe men jag vet att det var en av de dagarna. Den 16jan fick jag tillbaka ett femdagars iaf. Bim vetesjutton asså, jag brukar ha ca 28dagar plus minus 2 ungefär. När jag hade frysåterförande i "naturlig"cykel (jag ägglossar inte som man ska så jag fick letrozole men inga andra hormoner eller ul eller så) då var mensen typ en vecka tidig 4-5dagar innan testdagen. Jag har svårt att veta min cykel nu med alla försök och hormoner och så som påverkar. Jag fick mensen på nyår så då borde bil ha varit i helgen teoretiskt.
Jag har fått lite vita flytningar inte i närheten av lutinuskladdet men såpass att det är trevligt med ett litet trosskydd iaf.
Nu kommer det hantverkare och så imorgon så jag får testa på torsdag om mensen inte kommit. Har köpt sådana digitala med text. Det var billigare än glasögon