Vi som börjar med IVF hösten 2017
Jag blir tokig på dessa hormoner! Tredje natten inatt som jag vaknat strax innan ett av att jag badar i svett!!
Jag blir tokig på dessa hormoner! Tredje natten inatt som jag vaknat strax innan ett av att jag badar i svett!!
Är det bara vid det långa protokollet man blir så svettig? Jag vaknar också varenda natt men pga. av stress på jobbet, inte av värme.
Av lutinus eller av menopur?
Om man ska vara sjukskriven i några dagar så när är det bäst? Min chef vet inte att jag gör ivf. Jag tänkte att efter ÄP behövs det nog men hur mår ni som ruvar och använder lutinus, jobbar ni som vanligt?
Ok, och hur är det med biverkningar? Illamående eller som vanligt?
Hej alla! Vad många ruvare det är nu! Kul!! Här har jag varit på vul idag på 6:e sprutdagen, var ca 10 st små 5-7 mm så känns lite som en besvikelse. RMC ska tinga imorgon så jag antar att de kommer höja dosen. Är det någon som varit med om samma sak? Och kanske fått spruta längre för att det ska växa?
Vilken dag skickades er remiss in? Jag väntar nämligen på att få börja ivf på Sahlgrenska och försöker kalkylera ut när jag blir kallad.. Vår remiss skickades in i slutet av Maj.
Skulle ta mitt Lutinus för en timme sedan o ser lite rosa på stickan blir helt förstörd magen blrjade göra ont o mmensvärken blev allt starkare, nu för 10 min sen va jag o kissade o där kom lite rosa på pappret, vill inte stt det ska va helt kört men tyvärr så tror jag att det e det :( blir så ledsen, vad mer kan man göra vi vill så gärna ha barn. 6 års försök 5 ivf o ingenting :(
Fick nyligen ett samtal. Mina ägg blev inte befruktade så det blir ingen återföring i morgon. Jag får sluta med lutinus. 37 tusen kr och sprutor i magen gav ingenting. Lycka till ni som försöker. Hoppas att det går vägen för er:)
Hej hörni. Ni som försökt flera gånger, hur snabbt har ni fått er mens cykeln efter misslyckat försök? Ska egentligen ha nästa helg men har fått känningar som indikerar att den kommer komma redan på tisdag/onsdag. Har hört om att den kan bli försenad men kan den bli tidigarelagd?
Är jätteorolig för att kliniken kommer ha fullt om den kommer innan den är beräknad. Orkar inte vänta ytterligare en cykel :( Är det någon av er som fått vänta pga att det varit fullt på kliniken?