Vi som börjar med IVF hösten 2017
Jag håller tummarna för äggen! Guldägget kanske väntar där :) Stor kram i väntan!
Har dom sagt något om hur dom ska göra med återföringen?
Jag håller tummarna för äggen! Guldägget kanske väntar där :) Stor kram i väntan!
Tusen tack!!
Återföringen kommer bli ett stimulerat FET så när jag får mens av äggplocket ska jag börja ta progynon för att slemhinnan. Och sedan sätta in när slemhinnan blivit tillräckligt tjock! Du skulle få tillbaka på lördag? :)
Idag är min officiella testdag. Har ju vetat sedan en vecka att jag är gravid. Men har inte mått så bra, inlagd måndag-tisdag för överstimulering. Fick dropp och mätte urinmängd och vätskeintag. På tisdagen när jag kom hem och tog lutinus blev det rosa på staven. Bröt ihop och kände att det var kört. Kom inget mer den dagen. På onsdagen mådde jag mycket bättre i överstimuleringen och var dålig i magen. Min mage har varit typ stillastående tidigare så såg detta som ett dåligt tecken, kom dessutom lite rosa på papperet när jag torkade mig mitt på dagen. Efter det har det inte kommit mer blod men jag mår mycket bättre. Var väldigt nervös imorse när jag skulle ta testet men plusset kom snabbt och det digitala visade gravid 2-3 veckor så borde ju vara ok. Känner mig fortfarande livrädd och inte blir det bättre av att man ska sluta med lutinus idag. Hoppas så att pyret vill stanna kvar, jag är glad men rädslan tar lixom udden av glädjen. Hur känner ni andra som plussat? Kram
Stort grattis till 1 till frysen, hoppas att det blivit fler! Vi kommer få återkoppling i nästa vecka, de fryser på dag 2-6, så på tisdag har det gått 6 dagar. Jag hoppas så att det har gått bra! Jobbig väntan. Jag går på Stockholm ivf. Har du fått mer återkoppling?
Jag går också på Linné tycker de är fantastiska!
Verkligen, vissa tillfällen vill man inget hellre än att mensen ska dyka upp och sedan vill man absolut inte ha den. Det tror jag med vi gör så nu håller vi alla tummar för oss!
Nu har jag få ont i min högra äggstock någon annan som har fått det? hade äggplock för en vecka sen?