• Anonym (Nisse Nyfiken)

Penispump

Jag tänker köpa en penispump eftersom det verkar skönt att pumpa upp kuken.

Finns det någon här som kan ge mig tips om märke och hur det fungerar praktiskt? Har hört att den inte ska användas under en längre stund vid pumpning.

• Svar på tråden Penispump
  • Ben66

TS

Hur går det för dig

Jag pumpar en gång i veckan

Tycker att potensen är bättre

• förvirradpappa

Det funkar inte för längd! Vad folk än säger!
    Pumpning (både vatten/luft) bidrar till OMKRETS, inte LÄNGD, så om ni vill ha en längre penis- ge upp med pumpningen!
    Dock kan jag rekommendera att köpa en luftpump på internet (välj en inriktad på omkrets, och välj för guds skull en hemsida som levererar och tar betalt anonymt!)
    Jag pumpar med min älskling Girthblaster2.0 från www.skitstor.se och jag har upplevt ca 1,5 cm extra i omkrets på 6 månaders användande 20 minuter varannan dag. 
    1,5 cm låter kanske lite men kolla skillnaden på ett måttband och försök tänka er hur mycket fetare min penis är nu! 
    Som sagt, köp gärna en pump, men förvänta er inga längdskillnader!
    Lycka till vänner! :D

• Ben66

[quote=78028325][quote-nick]förvirradpappa skrev 2017-09-19 12:30:09 följande:[/quote-nick]Det funkar inte för längd! Vad folk än säger!

Pumpning (både vatten/luft) bidrar till OMKRETS, inte LÄNGD, så om ni vill ha en längre penis- ge upp med pumpningen!

Det stämmer.

Tycker att min penis känns större i omkrets och att den står bättre. Får betydligt fler morgonstånd.

Jag använder en liknande pump.

Vet du hur vattenpumpar fungerar?

• Anonym (badkompisen)

Håller med ovanstående talare. Den gör inte nåt för längden men är kanon för omkretsen. Jag har pumpat i stort sett dagligen i 2,5 år med en vattenpump.
    Min snopp har inte ökat på längden ett dugg och är fortfarande 15 cm lång.

Omkretsen i normala fall är dryga 14 cm. Vid en pumpning ca 15 - 20 min ökar den till ca 15 cm i omkrets. Vid längre sessioner ca 30 minuter och mer så ökar den till över 16 cm. Det håller i sig nån timme och sen sjunker det tillbaks igen.
    Det gäller att hålla i pumpningen för jag har inte sett några permanenta resultat.

Om du pumpar så är det bäst att ta det i kortare sessioner om 7 - 8 minuter. speciellt om du ska pumpa länge och bli rejält grov. Jag pumpade upp min till över 17,5 cm en gång i omkrets men var då så öm i ollonet ( som var enormt) och den gick inte att använda på ett tag. Dessutom så verkar det finnas en maxgräns på resten av penisen förutom ollonet som sväller mer. Resultatet är inte speciellt snyggt då den påminner om ett basebollsträ!

Jag letar fortfarande efter den ultimata manicken som gör nåt för längden! Jag är beredd på att det kommer bli jobbigt och kommer att kosta men det gör inget.
    Mina drömmått är 18/15.

Kanske t om MRS Perfect/GBeva/Jesse/Stina/Eva skulle låta mig kvala in då?

• förvirradpappa
    Ben66 skrev 2017-09-19 12:39:26 följande:

[quote=78028325][quote-nick]förvirradpappa skrev 2017-09-19 12:30:09 följande:[/quote-nick]Det funkar inte för längd! Vad folk än säger!

Det stämmer.

Tycker att min penis känns större i omkrets och att den står bättre. Får betydligt fler morgonstånd.

Jag använder en liknande pump.

Vet du hur vattenpumpar fungerar?

Jag körde vattenpump i 1 år innan jag började med Girthblaster och det byggde mest upp lymfvätska i snoppen vilket gjorde resultaten mindre permanenta.
    Hela poängen med en pump är att använda den efter MANUELL OMKRETSTRÄNING (Jelqs osv.) för att hålla kuken i ett blodöverfylld tillstånd resten av dagen vilket främjar expansion.
    Precis som dom skriver på skitstor.se: "vattenpumpen gick ur mode lika snabbt som det kom" eller nåt sånt!
    Ska även säga att jag inte försöker marknadsföra någon, jag säger köp vilken billig luftpump som helst och testa, jag gillar Skitstor för att dom har bra rykte och en billig vara liksom.
    En sista grej: För guds skull grabbar, köp inte en jävla pump och glöm manuell träning, då kommer resultaten inte vara permanenta, det kan jag snudd på LOVA ER!
    Lycka till vänner!
  • Richi3
    <Mindre än: 22 h, 38 min och 0 sek efter det att kommentaren först kom upp så hade du redan funderat över att handla pumpen, provat den och sen slängt ut din erfarenhets kommentar.. av hur det kändes och att "att tänka på till nästa gång, glidmedel måste användas eller vad du skrev.. Du är inte alls lite spontan känner jag. Eller? Haha.
    Tungan ute
  • Jannne k

Köpte en pump i förra veckan har pumpat i häljen fick orgasm i pumpen hu så skönt de va under tryck ..

• Meddelande borttaget
  • förroligt

Kul att se att de är folk som pratar om o använder pumpar  4Fun här med ett nytt konto.  

Vart med o diskuterat pumpar många gånger o haft egna trådar som tyvärr tagits bort emellanåt.

Jag har en samling pumpar båda små stor o luft/vatten   samt 2 stretch grejer.

Och jag är en periodare som önskar lite längd men framförallt en stor ökning i omkrets på cirka 30-35%

Provat de mesta men haft problem att hålla i ett mönster. 

Önskar att kunna utföra "Jelqs" mer effektivt då jag inte riktig fattar hur de funkar

Jag brukar använda en enkel pump som tillåter ca 19/16  med ett lite bättre pump handtag en den klassiska "bollen"

Och använder den med lite glid eller en skvätt ljummet vetten som läger sig runt tätningen på botten. i 15-30 min per dag.

Ibland byter jag till de lite större röret om jag växer ur de första och använder ett som är ca 21/18  och kan köra med lite längre tryck i 1-4 timmar med korta pauser 
    med tiden fylls de röret också o då stannar jag alltid. 

Efter en av de korta pumpningarna märks storleks skillnad i ca 1-3h men inget extremt.  och inga biverkningar alls

Efter en längre så växer den väldigt kraftigt men blir begränsad under ollonet. där förhuden fäster så att säga. och blir som ett inåt gående jack under ollonet vilket får den att se konstig ut. 
    Efter den slaknat behåller den stora delen av omkretsen men den blir lite "rörlig" precis som att skinnet går att föra fram o tillbaka går de i princip göra samma med förtjockade partiet. och ollonet tappar mycket storlek.

Håller i sig i ca 12-18h men går sakta tillbaka steg vis.

Behåller mycket storlek i slakt tillstånd också.

Efter en lång pumpning kan jag se lite blod kärl som skadats men inget som kvarstår mer en en dag efter och man känner att den är där så att säga men man får inte ont.

När den är väl pumpad är den lite känsligare, sex är skönare men kan ha lättare att komma. 
    Att ha sex med en extremt pumpad går bra men för att behålla fullt tryck hjälper en penis ring om man vill behålla full storlek. Annars efter att tex pumpa innan man åker på date och sedan använder den efter X antal timmar är formen normal men tjockleken stannar bra. ju närmare sexet från pumpningen desto mer storlek behåller man såklart men att tex pumpa innan man besöker en kk eller liknande o har sex efter 3-5 timmar så behåller du mesta av storleken. 

Där är en liten sammanfattning av mina rutiner o erfarenheter. 

någon som undrar något så är de bara fråga. 

och vill någon förklara hur Jelqs fungerar lyssnar jag mer en gärna! 

mvh 4Fun

Svar på tråden Penispump