• Anonym (Undrande)

    Bara analt eller annat "udda"

    Hur är det, tjejer som gillar analsex är ni också intresserade av annan sex med inslag av bdsm,fisting tex? Eller räcker det med 2an?

    Frågan ställs för i en tidigare tråd frågade en man om råd, för hans fru ville bli "våldtagen" slagen, spottad på och krävde att mannen tog henne hårt i analen tex etc etc,

  • Svar på tråden Bara analt eller annat "udda"
  • Anonym (Bekant från frukost-tankarna)
    Anonym (Mikaela) skrev 2017-08-05 10:33:32 följande:

    Den bästa känslan är utlämnandet. Att inte veta vad partnern kommer ta sig till. Sen är det så sjukt sexigt att ligga hjälplös utan att kunna se och bli påsatt i båda hålen om vartannat. Att bara ana vad han tänker.

    Vad har du själv för erfarenhet av bindning?


    Lite vid enstaka tillfällen med en. Inget bondage som sådan utan lättare men ack så eggande. Få ha henne blottad bärande just ögonbindel och gärna stay-ups. Då hade vi skaffat gulliga handklovar som hennes handleder fästes i sänggaveln med och knöt ihop hennes vrister med rep, lossade på beroende på ställning.

    Bästa är förtroendet man tilldelas, precis det du skriver. Sen kan tjejen förtjäna lite smisk på rumpen vid rätt tillfälle i och med det. Gillar ju kvinnokroppen och har hört talats om shibari (?) men vet inte läst in mig på innebörden helt. Ofta bunden?
  • Anonym (LemonGirl)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 11:02:09 följande:
    Lite vid enstaka tillfällen med en. Inget bondage som sådan utan lättare men ack så eggande. Få ha henne blottad bärande just ögonbindel och gärna stay-ups. Då hade vi skaffat gulliga handklovar som hennes handleder fästes i sänggaveln med och knöt ihop hennes vrister med rep, lossade på beroende på ställning.

    Bästa är förtroendet man tilldelas, precis det du skriver. Sen kan tjejen förtjäna lite smisk på rumpen vid rätt tillfälle i och med det. Gillar ju kvinnokroppen och har hört talats om shibari (?) men vet inte läst in mig på innebörden helt. Ofta bunden?
    Jag antar en trekant i vardande...
  • Anonym (Bekant från frukost-tankarna)
    Anonym (LemonGirl) skrev 2017-08-05 11:19:18 följande:

    Jag antar en trekant i vardande...


    Där är du, finingen! Bra idé! Stay-ups är er klädkod. Den som väntar på något gott...
  • Anonym (Mikaela)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 11:02:09 följande:

    Lite vid enstaka tillfällen med en. Inget bondage som sådan utan lättare men ack så eggande. Få ha henne blottad bärande just ögonbindel och gärna stay-ups. Då hade vi skaffat gulliga handklovar som hennes handleder fästes i sänggaveln med och knöt ihop hennes vrister med rep, lossade på beroende på ställning.

    Bästa är förtroendet man tilldelas, precis det du skriver. Sen kan tjejen förtjäna lite smisk på rumpen vid rätt tillfälle i och med det. Gillar ju kvinnokroppen och har hört talats om shibari (?) men vet inte läst in mig på innebörden helt. Ofta bunden?


    Låter ju väldigt trevligt! Har du en partner nu som du utövar detta med?

    Nej inte ofta. Då tröttnar man till slut. Gör det ibland.
  • Anonym (LemonGirl)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 11:46:32 följande:

    Där är du, finingen! Bra idé! Stay-ups är er klädkod. Den som väntar på något gott...


    Mmm stay ups garanterade.... ;)
  • Anonym (Bekant från frukost-tankarna)
    Anonym (LemonGirl) skrev 2017-08-05 12:37:48 följande:

    Mmm stay ups garanterade.... ;)


    Bara tanken gör mig glad! Gärna vita genomskinliga eller röda om jag får önska färg ;)
  • Anonym (Bekant från frukost-tankarna)
    Anonym (Mikaela) skrev 2017-08-05 12:06:55 följande:

    Låter ju väldigt trevligt! Har du en partner nu som du utövar detta med?

    Nej inte ofta. Då tröttnar man till slut. Gör det ibland.


    Ja så är det ju, ingen vardagsmat för då tappar det sin charm. Hade det förut men nu är det vanligt mjukt som gäller. Du kör med sambo?
  • Anonym (Mikaela)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 15:07:20 följande:

    Ja så är det ju, ingen vardagsmat för då tappar det sin charm. Hade det förut men nu är det vanligt mjukt som gäller. Du kör med sambo?


    Kk, flickvän, sambo, fru? Vad är det mest avancerade ni hittar på?

    Jag kör med sambo.
  • Anonym (LemonGirl)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 15:05:33 följande:
    Bara tanken gör mig glad! Gärna vita genomskinliga eller röda om jag får önska färg ;)
    Hm låter som att någon behöver shoppa... ;)
    I garderoben finns endast svarta & hudfärgade med spets högst upp........
  • Anonym (Bekant från frukost-tankarna)
    Anonym (LemonGirl) skrev 2017-08-05 15:18:55 följande:

    Hm låter som att någon behöver shoppa... ;)

    I garderoben finns endast svarta & hudfärgade med spets högst upp........


    Innehållet som räknas! :) Men de två är mer än godkända! Hudfärgade spetsen före svarta. Vilka är din favorit?
  • Anonym (LemonGirl)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 16:12:09 följande:
    Innehållet som räknas! :) Men de två är mer än godkända! Hudfärgade spetsen före svarta. Vilka är din favorit?
    De hudfärgade... finns dock ingen anledning att ha dem på om ingen kommer och drar ner dem...?
  • Anonym (Bekant från frukost-tankarna)
    Anonym (LemonGirl) skrev 2017-08-05 16:23:53 följande:

    De hudfärgade... finns dock ingen anledning att ha dem på om ingen kommer och drar ner dem...?


    Då har vi ju samma smak ;) Jodå, efter ett tag, vill ha dem på dig först. Svag för benen på er jag!
  • Anonym (LemonGirl)
    Anonym (Bekant från frukost-tankarna) skrev 2017-08-05 16:29:50 följande:
    Då har vi ju samma smak ;) Jodå, efter ett tag, vill ha dem på dig först. Svag för benen på er jag!
    Låter lovande.... :)
Svar på tråden Bara analt eller annat "udda"