Fridiii skrev 2017-08-08 19:06:05 följande:
Det har du rätt i jag kunde ha skapat en ny profil här, för att svara på det så tänkte jag inte alls på det, jag tänkte heller inte att jag skulle få massa påhopp om att vara sexuellt pervers och liknande som vissa påstår (inte du pyssel). Blir ledsen och besvärad utav att ni tror att jag är någon annan än den jag är och att jag skulle ha onda avsikter med enkätundersökningen. Väldigt tråkigt.
Nej det är tråkigt när det spårar ur med sådant, varken trevligt eller förtjänt. Jag föreslår att du ber admin ta bort trådarna med motivering att det blivit spekulationer om sexuella motiv som förstör både för din undersökning, ja och även den andra diskussionen som var tänkt som konstruktiva råd till dig. Hade jag varit du så hade jag tagit de svar jag fått och behandlat dem i min uppsats som själva pilottestet. (Det är ett begrepp du kan hitta god information om och hur du behandlar det i din uppsats.) Och så låt det gå en tid och skriv fram de delar du kan av uppsatsen, 
sedan hade jag lagt ut enkäten på nytt under annan användare, här eller valfritt forum, och med den öppenhet som förväntas  

Jag tror du kommer få ett resultat som är lättare att tolka, mer representativt för det du vill få fram och mindre risk för mätfel och större bortfall.