• Anonym (v 9)

Abort imorgon, bara gråter

Gravid, pappan och jag är inte tillsammans men han stöttar mig om jag vill behålla. 

Ska göra abort imorgon pga massa omständigheter men jag bara gråter och har en otrolig ångest. Ingen i min familj vet att jag är gravid.. Känner mig så ensam och ledsen just nu.

• Svar på tråden Abort imorgon, bara gråter
  • Anonym (sant)

Jag var en oplanerad graviditet, ännu idag är jag glad över att min mamma inte utförde en abort för annars hade jag inte levt idag och skrivit till er :)!

• jagärjagvemärdu
    Anonym (Emma) skrev 2017-08-19 02:10:14 följande:
    Nej det är inte många, det är bara ett fåtal. Oftast orsakat av depression.
    Nej, så är det inte alls. De älskar sina barn, men de kanske saknar livet de hade innan eller också ångrar under vilka förhållanden de fick barn. Det är jättevanligt.
  • Und2222

Ts, det är jag med signaturen und. Jag undrar hur det gick för dig idag? Hur blev det?

Kram

• Anonym (Kvinna37)
    jagärjagvemärdu skrev 2017-08-19 13:32:25 följande:
    Nej, så är det inte alls. De älskar sina barn, men de kanske saknar livet de hade innan eller också ångrar under vilka förhållanden de fick barn. Det är jättevanligt.
    Jaha, och det vet ju du eller?? Statistik på det tack innan du skrämmer upp folk i onödan!
  • Anonym (sant)

Jag tror att hon genomförde aborten :( 

• jagärjagvemärdu
    Anonym (Kvinna37) skrev 2017-08-19 13:42:41 följande:
    Jaha, och det vet ju du eller?? Statistik på det tack innan du skrämmer upp folk i onödan!
    Vadå skrämmer upp? Det är himla tabubelagt så inte så många som pratar om det. Men testa söka på google om att ångra sitt barn så får du se.
  • Anonym (Svårt)

Känns det helt fel,gör inte det.Resten löser sig med tiden .

• jagärjagvemärdu
    Anonym (KBK) skrev 2017-08-19 01:27:47 följande:
    Nej nej nej, KBK!!!

Det blir fantastiskt
    Är du seriös? Vadå kör bara kör? Det är ett barn vi pratar om! De bor inte ens i samma land....
Svar på tråden Abort imorgon, bara gråter