• Anonym (Osäker)

Han var slak när han gav mig oralsex???

hej!

Har dejtat en kille i några månader nu, han är 35 och jag 31. Då jag i början av vårt dejtande gick igenom en operation har vi inte haft sex än. Vi har pillat lite smått men mest utanpå kläderna och haft riktigt heta hångelstunder.
    Varje gång har han flåsat av kåthet och varit väldigt hård.

I lördags kom han hem till mig och hångelstunden blev mer än hångel.
    Han klädde av mig och började pilla. Jag skulle ta på honom med men insåg direkt att den var slak???
    Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra så jag bara slutade ta på hans snopp och började ta på hans kropp och så istället.
    Han gick då ner på mig och börja ge mig oralsex. 
    efter ett tag drog jag upp honom. Han började då pilla på mig igen samtidigt som han liksom smekte sig själv. Men den blev inte hård? Jag drog lite i hans byxor för att visa att jag ville och tog lite utanpå byxorna men då den var helt slak blev jag jätte osäker . Han sa att han ville fortsätta slicka mig istället så jag lät honom göra det. Efter en ganska lång stund så kom jag.
    Under hela denna tid var jag väldigt högljudd då detta är något jag väntat på i månader och var otroligt kåt. Det var det skönaste sexet jag haft och jag tror det var det mest högljudda jag haft..

Tror ni att det var det som gjorde att han inte tände till?
    Skäms så himla mycket. Nu ska han komma och hälsa på imorgon igen och jag känner mig fruktansvärt osäker och pinsam nu....

Var han kanske nervös? Han har sagt innan att jag är den finaste tjejen han någonsin träffat och att han är jätte kär i mig. Han har pratat om att flytta hit för att vara med mig och allt sånt.. 

Känner mig så himla nervös nu :( Skit jobbigt är detta ! 

Kan man vara kåt men inte ha stånd? Eller gav han mig oralsex typ för att vara snäll??  tycker synd om honom för det tog ganska lång tid för mig att komma men jag njöt verkligen fullt ut hela tiden. Så fick den stackarn ligga där helt o-kåt och bara ge.. 

• Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???
  • Anonym (H)

P30 skrev 2017-08-24 20:31:47 följande:[/quote-nick]

Och du. Sug honom ändå. Säg att han inte får få stånd, att det är skönt att suga på den som den är - och njut av det mjuka lilla, inte i syfte att han ska bli hård, utan för att det är lika skönt även om den inte är hård, så löser det sig.

[/quote]

Nu fick jag dåligt samvete. Det är så obehagligt att suga en slak kuk. Som kvinna har man ju inte sett slaka kukar så himla ofta och jag får vibbar av barnsnopp. Jag förstår ju att det är skönt ändå för mannen men det känns nästan äckligt när den är helt slak .

• Anonym (:-))
    Hobgoblin skrev 2017-08-24 21:05:17 följande:

Hahahaha, hade jag haft en sån kärring så hade hon legat
    på "speed-dial" direkt, hahahahaha

• Hobgoblin

Du har helt rätt!!
    Hann inte skriva men - slak = låt bli!
    Plyschpatrullen hann före mig. Vänta ut istället för att suga på
    en gummisnodd.
    Blir när det blir ... och om inte - byt snubbe!!!

• Anonym (:-))
    Anonym (H) skrev 2017-08-24 21:15:38 följande:

Nu fick jag dåligt samvete. Det är så obehagligt att suga en slak kuk. Som kvinna har man ju inte sett slaka kukar så himla ofta och jag får vibbar av barnsnopp. Jag förstår ju att det är skönt ändå för mannen men det känns nästan äckligt när den är helt slak .

Håller med. Skulle kännas helt fel att suga på den lilla slaka snoppen, brr..! Tyst Bättre att vänta tills den förhoppningsvis hårdnar - i alla fall lite...
  • Anonym (Nicke)

Det där med att han sa att du var den finaste tjejen han träffat bör du nog inte lägga så mycket vikt på.. Det har jag sagt till alla jag varit med första gången.

Dock är jag övertygad om att hans uteblivna erektion INTE berodde på att han var 'okåt', att du var högljudd eller tyckte du var oatraktiv.

Han var helt enkelt nervös och kände sej osäker och fick prestationsångest.. Har hänt mej många gånger!

• Hobgoblin

Kallas både rabarberballe och vinballe.
    Betyder- för mjuk = låt bli o väääänta lite.
    Skulle en kille kunna framkalla lubrikation på något sätt????
    Kan då en kvinna "trolla fram" ett stånd??

• Anonym (69"-man)

Inget konstigt alls faktiskt. Ibland är det helt enkelt bara så att systemet strejkar. Orsakerna kan va många och om det har med dig att göra så var det nog för att han blev för nervös eftersom han gillar dig så :)

• MrFlex
    Anonym ( ) skrev 2017-08-24 19:57:09 följande:

Ingen fara - finns killar som faktiskt ger utan att behöva ta. Jag har en älskare som knullade mig sönder och samman under 4 timmar första gången vi låg, på det absolut ljuvligaste sättet. Djäklar, har aldrig fått så bra sex och var helt förundrad över att han inte kom efter en halvtimme som min fd gjorde

Till sist, efter typ 4 timmar och en kvart , så kom han. Jag unnade honom det kan jag säga Och visst, han var hård hela tiden till skillnad från din, men uppriktigt sagt hade han nog kunnat slakna vid en del tillfällen under den tiden utan att det varit något "fel". 

Finns det på fullaste allvar människor som kan njuta av penetrerande sex i 4 timmar? Det måste vara någon form av världsrekord!

Redan med ditt ex på 30 minuter så låg ni nog långt över snittet för ett knull (om du nu har samma definition av knull som jag har).

En sexakt på 4 timmar köper jag dock.
  • Ukklavek

Til TS; var nöjd just nu med att du träffat en snubbe som gillar dig och fokuserar på din orgasm. Det kan vara så att han är en"giver".

Erektion/orgasm kan utebli när man fokuserar helt på den andre, händer både mig och min fru.

Svar på tråden Han var slak när han gav mig oralsex???