• Anonym (Gillette.)

    Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?

    Vad tycker ni?

    Är det ok att raka fittan i duschen på gymmet eller i simhallen när andra kan se vad man gör?

  • Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?
  • Anonym (Men wtf!!!)
    Anonym (Ja) skrev 2021-11-12 23:59:57 följande:

    Men snälla, ingen bajsar väl i duschen.

    Hur kan du jämföra det med att raka bort några millimeter fitthår?


    Jag gör det, då jag precis som du är en modern, frigjord person som säger till mig själv ?spela roll vad som spolas ner?. Har du också tagit bort toadörren därhemma? Skönt med öppen planlösning, tycker jag.
  • Anonym (Men wtf!!!)
    Kexsmula skrev 2021-11-13 00:46:34 följande:

    Bägge saker är privata och bör göras bakom stängda dörrar. Är det verkligen så svårt att greppa för vissa?


    Fast Anonym (Ja) och undertecknad är faktiskt modernt tänkande, frigjorda människor och inga pryda, religiösa fanatiker som du. :P
  • Anonym (Men wtf!!!)
    Kexsmula skrev 2021-11-13 00:46:34 följande:

    Bägge saker är privata och bör göras bakom stängda dörrar. Är det verkligen så svårt att greppa för vissa?


    Nä, nu får det vara sluttrollat här i tråden för min del. Poängen med mina inlägg är förstås det du, Kexsmula, här understryker i klartext. Det finns mycket vi gör som är helt naturligt och inget att skämmas över, men det innebär inte att allt därför måste göras offentligt. Somligt gör man bäst i enskildhet. För allas trevnad.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Men wtf!!!) skrev 2021-11-13 20:43:45 följande:
    Jag gör det, då jag precis som du är en modern, frigjord person som säger till mig själv ?spela roll vad som spolas ner?. Har du också tagit bort toadörren därhemma? Skönt med öppen planlösning, tycker jag.
    Kan väl avslöja att jag även kissar i duschen om det behövs.
  • Kexsmula
    Anonym (Ja) skrev 2021-11-14 00:54:11 följande:

    Kan väl avslöja att jag även kissar i duschen om det behövs.


    Inte på badhuset, hoppas jag? Du kanske onanerar i duschen hemma också, men det betyder inte att man bör göra det i en offentlig dusch.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Mmmmm) skrev 2021-11-17 18:13:57 följande:

    Ja! Det måste man


    Äntligen någon som förstår och kanske uppskattar helrakad fitta...
  • Kexsmula
    Anonym (Ja) skrev 2021-11-18 20:38:02 följande:

    Äntligen någon som förstår och kanske uppskattar helrakad fitta...


    Hahaha, det går ju självklart inte att ha (och uppskatta) helrakad fitta om man inte rakar sig i duschen på badhuset eller gymmet. Jag menar, var skulle man annars raka sig? Hemma? Näää, det kan väl aldrig gå.
  • Anonym (Ja)

    Så många lättkränkta människor det finns...lite fitthår som spolas ner mer annat i ett avlopp.

    Herre Gud.....

  • Anonym (Visst)
    Anonym (Ja) skrev 2021-11-22 14:31:18 följande:

    Så många lättkränkta människor det finns...lite fitthår som spolas ner mer annat i ett avlopp.

    Herre Gud.....


    Så många desperata människor det finns.... ett lamt försök att få igång diskussionen om fitthår igen genom att upprepa samma sak som i sina tidigare inlägg.

    Herre Gud....
Svar på tråden Är det ok att raka fittan i offentlig dusch?