• Lorry

Jag gillar stora bröst

Jag gillar stora bröst. Jag hatar inte inte kvinnor med små bröst, de är underbara de också men jag föredrar stora. Det är min preferens helt enkelt. Det borde ju vara hela storyn, eller hur? Men av någon anledning så blir en del människor (nästan uteslutande kvinnor) sjukt provocerade av detta, både online och bland folk jag känner. Varför då? Är det någon här som kan förklara detta? Har ni hamnat i en liknande situation? Eller blir ni också sjukt provocerade?

• Svar på tråden Jag gillar stora bröst
  • Anonym (booblover)
    missdi skrev 2017-09-02 06:02:19 följande:

Jag har stora bröst som jag gillar att visa upp....både män och kvinnors blickar sugs till urringat och jag älskar när de jag knullar med suger mina bröst gärna ett var....

Visa dom gärna här då!
  • Anonym (booblover)
    Men du dåå skrev 2017-09-02 22:33:23 följande:

Gillar stora bröst - OK

Men vad har du själv att erbjuda.

Stor snopp eller fett kreditkort.

Jag gillar att visa upp mina stora bröst.

Helst i en Jaguer. Men är du välutrustad så funkar det också.

Visa dom gärna här då!
  • Anonym (booblover)
    missdi skrev 2017-09-16 17:01:22 följande:

Varför skulle jag visa mina bröst för dig????

Du gillar ju att visa dom!
  • Anonym (booblover)
    missdi skrev 2017-09-16 17:12:25 följande:

Sant men inte för vem som helst...

Gillar uppmärksamheten från folk när jag går utan bh med ett tight linne....

Här lär du få uppmärksamhet om du visar den....
  • HappyPerson
    missdi skrev 2017-09-16 17:12:25 följande:

Sant men inte för vem som helst...

Gillar uppmärksamheten från folk när jag går utan bh med ett tight linne....

mmm ser det framför mig ;)
  • Anonym (Halloween)

Vad är stora bröst för dig? Vilken bh storlek?

• Anonym (Halloween)
    Anonym (Halloween) skrev 2017-10-31 15:36:42 följande:

Vad är stora bröst för dig? Vilken bh storlek?

Lorry skrev 2017-09-01 10:48:23 följande:

Jag gillar stora bröst. Jag hatar inte inte kvinnor med små bröst, de är underbara de också men jag föredrar stora. Det är min preferens helt enkelt. Det borde ju vara hela storyn, eller hur? Men av någon anledning så blir en del människor (nästan uteslutande kvinnor) sjukt provocerade av detta, både online och bland folk jag känner. Varför då? Är det någon här som kan förklara detta? Har ni hamnat i en liknande situation? Eller blir ni också sjukt provocerade?

• Anonym (prova att)
    Lorry skrev 2017-09-01 10:48:23 följande:

Att säga man gillar stora bröst blir väl ingen sur över..

Säger du däremot att du gillar smala kvinnor med små bröst så blir det ett jävla liv på hur du inte gillar riktiga kvinnliga kroppar utan tänder på barnkroppar.

Säger du att du gillar smala kvinnor med stora bröst så blir du troligen slaktad för att du bara gillar opererade tjejer och att sådana tjejer finns inte utan operation.

• BossHoss
    Men du dåå skrev 2017-09-02 22:33:23 följande:

Gillar stora bröst - OK

Men vad har du själv att erbjuda.

Stor snopp eller fett kreditkort.

Jag gillar att visa upp mina stora bröst.

Helst i en Jaguer. Men är du välutrustad så funkar det också.

Vad räknas som stor snopp för dig för att du skall visa brösten

Mitt kreditkort är inte speciellt fett, det är lika tunnt som alla andras tror jag
  • Anonym (Varför?)

Varför måste folk uttrycka sin syn eller åsikt jämnt? Gillar man stora bröst, fine! Gillar man små? Fine! Vad spelar det för roll? Varför ens lägga ut det? Gå in och titta på bilderna här så finns det ju hundratals bilder med bröst i alla storlekar o former.

Svar på tråden Jag gillar stora bröst