• Lorry

Jag gillar stora bröst

Jag gillar stora bröst. Jag hatar inte inte kvinnor med små bröst, de är underbara de också men jag föredrar stora. Det är min preferens helt enkelt. Det borde ju vara hela storyn, eller hur? Men av någon anledning så blir en del människor (nästan uteslutande kvinnor) sjukt provocerade av detta, både online och bland folk jag känner. Varför då? Är det någon här som kan förklara detta? Har ni hamnat i en liknande situation? Eller blir ni också sjukt provocerade?

• Svar på tråden Jag gillar stora bröst
  • Anonym (prova att)
    Anonym (Varför?) skrev 2017-10-31 15:52:25 följande:

Varför måste folk uttrycka sin syn eller åsikt jämnt? Gillar man stora bröst, fine! Gillar man små? Fine! Vad spelar det för roll? Varför ens lägga ut det? Gå in och titta på bilderna här så finns det ju hundratals bilder med bröst i alla storlekar o former.

Vad annars är ett forum till för? De flesta trådar här handlar väl att utrtycka vad man tycker eller anser
  • Anonym (En till som gillar stora)
    Men du dåå skrev 2017-09-02 22:33:23 följande:

Gillar stora bröst - OK

Men vad har du själv att erbjuda.

Stor snopp eller fett kreditkort.

Jag gillar att visa upp mina stora bröst.

Helst i en Jaguer. Men är du välutrustad så funkar det också.

Jag gillar stora bröst. Riktigt stora helst. Kan erbjuda en stor kuk och ett skapligt kreditkort, haha. Min fru har onekligen gjort ett kap.
  • Anonym (Halloween)
    Anonym (En till som gillar stora) skrev 2017-10-31 23:35:12 följande:

Jag gillar stora bröst. Riktigt stora helst. Kan erbjuda en stor kuk och ett skapligt kreditkort, haha. Min fru har onekligen gjort ett kap.

Jag har stora, kanske t.o.m riktigt stora bröst. Jag tycker väldigt mycket om uppmärksamheten jag får när jag visar upp de.

• Slegnirp

Stora bröst är nice.varför måste någon ha stor kuk och fett med pengar för att få äran att gilla stora bröst? Har alla kvinnor som gillar stor kuk i sin tur stora bröst och tajt fitta? Knepig logik här måste jag säga...

• Anonym (ebba)

Alltså.... jag har aldrig någons kommit in på en diskussion om bröst med någon annan...Hur kommer man ens in på det? Jag bryr mig inte om folks preferenser, vanligen behåller de dem för sig själva...

• Pissarro2
    Anonym (ebba) skrev 2018-05-24 12:34:59 följande:

Alltså.... jag har aldrig någons kommit in på en diskussion om bröst med någon annan...Hur kommer man ens in på det? Jag bryr mig inte om folks preferenser, vanligen behåller de dem för sig själva...

Det har jag gjort flera gånger. Även tjejer som börjat det. Det var en tjejkompis som frågade "Vad ska man ha bröst till egentligen" och sen var diskussionen igång om bröst. Det går också att prata helt vanligt om bröst om man gör det med rätt personer.
  • Mullbär
    Anonym (ebba) skrev 2018-05-24 12:34:59 följande:

I min värld är det ett naturligt samtalsämne som kroppsdel o även som sexuellt betingad. Pratar bröst med min man, min mamma, min närmaste kollega, mina vänner, random folk på nätet.. Både neutralt o rent kroppsligt (tex ömhet inför mens, vad som händer med dom vid graviditet, varma dagar o bröstsvett, bhar som skaver osv) o sexuellt (hur känsliga bröstvårtor man har, om man gillar att få dom smekta eller ej).. Ganska vanligt samtalsämne kring mig! 
  • Anonym (Boobylicious)

Jag tycker det är som mest attraktivt (är bi) med stora bröst, liksom större än "medel" men kanske inte megapattar.. Bröst är härliga! Jag föredrar en mulligare, kurvigare kroppstyp, därmed följer ofta stora behag också :)

Vi är säkert inte normala men jag o min man beundrar vackra/stora bröst på stan när vi går förbi folk o har ett kordord för att göra den andre uppmärksam. Vår/sommar är härligt när tjejer börjar bli lite mer lättklädda o många yngre tjejer har rejäääääla urringningar! Kvinnobröst är definitivt den vackraste kroppsdelen!

• Slegnirp
    Anonym (Boobylicious) skrev 2018-05-25 02:50:34 följande:

Jag tycker det är som mest attraktivt (är bi) med stora bröst, liksom större än "medel" men kanske inte megapattar.. Bröst är härliga! Jag föredrar en mulligare, kurvigare kroppstyp, därmed följer ofta stora behag också :)

Vi är säkert inte normala men jag o min man beundrar vackra/stora bröst på stan när vi går förbi folk o har ett kordord för att göra den andre uppmärksam. Vår/sommar är härligt när tjejer börjar bli lite mer lättklädda o många yngre tjejer har rejäääääla urringningar! Kvinnobröst är definitivt den vackraste kroppsdelen!

Jepp, så är det.
  • Anonym (ebba)
    Pissarro2 skrev 2018-05-24 23:35:05 följande:
    Det har jag gjort flera gånger. Även tjejer som börjat det. Det var en tjejkompis som frågade "Vad ska man ha bröst till egentligen" och sen var diskussionen igång om bröst. Det går också att prata helt vanligt om bröst om man gör det med rätt personer.
    Låter ju som ett trevligt och moget sällskap.... 
    Mullbär skrev 2018-05-25 02:44:50 följande:
    I min värld är det ett naturligt samtalsämne som kroppsdel o även som sexuellt betingad. Pratar bröst med min man, min mamma, min närmaste kollega, mina vänner, random folk på nätet.. Både neutralt o rent kroppsligt (tex ömhet inför mens, vad som händer med dom vid graviditet, varma dagar o bröstsvett, bhar som skaver osv) o sexuellt (hur känsliga bröstvårtor man har, om man gillar att få dom smekta eller ej).. Ganska vanligt samtalsämne kring mig! 
    Se ovan... 
  • Endastjag
    Mullbär skrev 2018-05-25 02:44:50 följande:

Det är som du säger ett naturligt och spännande ämne, så varför skulle man inte prata om det. En källa till glädje för både kvinnor och män helt enkelt!
  • Anonym (Halloween)
    Anonym (Boobylicious) skrev 2018-05-25 02:50:34 följande:

Jag vet inte om jag är så proportionell.. Har 75G/70H upptill och 34/36 i jeansstorlek. Är 163 cm och väger 63kg. Brösten borde kanske vara mindre i proportion till min kropp..
  • 66Joy

Vackra bilder!

Anonym (Halloween) skrev 2020-02-21 15:10:16 följande:
  • Anonym (Irro)

Dom är ju inte enorma, men verkligen inga dåliga tuttar du har heller!

Anonym (Halloween) skrev 2020-02-21 14:58:53 följande:

Jag vet inte om jag är så proportionell.. Har 75G/70H upptill och 34/36 i jeansstorlek. Är 163 cm och väger 63kg. Brösten borde kanske vara mindre i proportion till min kropp..
Svar på tråden Jag gillar stora bröst