Bim oktober 2017
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Då är det dags att skapa en tråd för oss som försöker bli gravida i oktober.
Jag har BIM 1/10
Ja vi använde det när lillen blev till men har inte köpt något denna omgången, än!
Om det inte tar sig försök fyra nu så köper jag nog något till nästa gång :)
vart negativt på cb, blöööö!!!! Kan ju hoppas det var för tidigt att testa
Har bestämt mig för att hålla mig undan från tester fram tills nästa fre (20e) då det är bim -3
Fler som har nedräkning för test nästa vecka? Jag vill bara ta och kissa på stickan varje dag, fast jag ver att det är meningslöst
Jag har bim på tisdag. Haft molvärk sen äl. Kunde inte hålla mig o testade idag o givetvis negativt. Men mina två grav sen tidigare har jag plussat svagt på bim. Fy så ivrig jag är...????
Min kropp gör mig galen!! Nu helt plötsligt så har jag ÄL sekret, har riktigt som äggvita och tråkigt. Fast jag på uträkningar borde vara på ÄL + 4 . Har inte myst sen i måndags och jobbar långpass så kanske inte hinner idag ?! Blir tokig om jag missar fel.. ska springa på rasten och köpa ÄL test på apoteket, vilket ska jag ta? (Aldrig använt förut)
Jag testade mig idag på BIM+2 och fick spökstreck.... Så jävulskt tråkigt... Så nu är det bara att invänta mensen och hoppas på att det blir tionde försöket gillt...
Glömde bilder :D

Hmm... lurigt denna månaden. På BIM-1 kom bruna flytningar och clearblue negativt. Kväll och natt ingenting och idag lite brunt då och då. Kanske en aning svagt rosa för en stund sen. Känns konstigt. Borde tagit fart nu?? Jag har ju haft spiral i flera år så helt glömt. Brukar ni andra ha brunt i början? Det brukar väl vara mot slutet?
Hmm... lurigt denna månaden. På BIM-1 kom bruna flytningar och clearblue negativt. Kväll och natt ingenting och idag lite brunt då och då. Kanske en aning svagt rosa för en stund sen. Känns konstigt. Borde tagit fart nu?? Jag har ju haft spiral i flera år så helt glömt. Brukar ni andra ha brunt i början? Det brukar väl vara mot slutet?